25.3.2011

Kauneuden eteen täytyy kärsiä!

Tadaa! Olipas Essiltä tullu mulle ihana tunnustus "You are beautiful" kiitos miljoonasti, oli ihan huippu piristys kaiken tän arjen keskelle ja edelleen tämä itsetunto huojuu vielä ulkonäköpaineiden takia :) Mutta siis ennen tän tunnustusprojektin väsäämistä kerron hieman jostain muusta, nimittäin JJJEEE mä saan huomenna omaa aikaa aamusta melkein iltaan ja tämä mun oma-aika sisältää Jyväskylään ajelua, ripsien ottamista ja parhaan Pepitan hakemista meille, ihan sika kivaa! Mä oon niin innoissani niistä ripsistä jälleen, ristiäisitku-ongelma ratkesi heti, meikkausongelma myös ja muutenki ne on ihkut! Niin ja Joos saa Mortin kanssa omaa aikaa :)


 "You are beautiful-tunnustus on tarkoitettu kaikille blogistanian näteille blogikirjoittajille :) Tunnustuksen saaja haastetaan julkaisemaan 3-5 ennen julkaisematonta kuvaa omasta elämästään (oman kameran kätköistä) pienten selitysten kera ja jakamaan tunnustus eteenpäin kolmelle (3) muulle!"    








Vasemman puolimmaisessa kuvassa kuten huomaatte pullat on uunissa (rv 23) jep ja maha oli aiiiika hillitön ja tossavaiheessa mitkään mun vaatteista ei mahtunu päälle, paitsi noi gina trickotin topit ja hennesin mammaleggarit ja niitä legginsejä pidinkin sit ihan loppuun asti ja vähän ylikin.
Oikeen puolimmaisessa kuvassa oli mun 19 wee synttärit ja oltiin matkalla Mikkelin baareihin, perillä sit huomasinki et mun henkkarit oli jääny toiseen laukkuun ja jouduin lainaa mun kaverin papereita, että pääsen baariin, kuinka tyhmää?  :D


 Vasemman puolimmaisessa kuvassa oli mun valmistujaiset kesällä -09, niin ja mä siis valmistuin Tarjoilijaks Savonlinnan vammasesta hotelli- ja ravintola-alan koulusta, ompahan joku ammatti saakeli! Nyyh ja mä niin ikävöin noita hiuksia, ne oli omat, ehjät, pitkät ja nätit!
Oikeen puolimmaisessa kuvassa Hannan ja Jossen fööörst summer together, Oltiin pelaa mölkkyy Mäntyharjun pesiskentällä ja arvatkaa vaan hävisinkö?

Haastamisen vuoro!! Seuraavat onnekkaat ovat:

1. Peppi, kaunis tytteli kellä on ollut aika rankkaa aika-ajoittain ainakin tekstin perusteella, liekkö tyttö jo synnyttämässä?
2. Aino, hyvin ruskettunut kirpakka tyttö, hänellä myös pieni tyttö, helposti pystyy samaistumaan tiettyihin asioihin.
3. Sini, mimmi kellä on kyllä omat mielipiteet, Sini on luonnonkaunis eikä meikkiä tartteis ees käyttää, tiedän Sinin myös yhden entisen kaverin kautta!

OOoaah, nyt me lähetään koko remmi kaupunkiin hoitamaan viimeiset ristiäishöösät ja sit alkais olee kaikki valmista :) Kivaa viikonloppua, puspus!

5 kommenttia:

  1. oisitko voinu laittaa blogilistalle? :) ois kiva seurailla

    VastaaPoista
  2. Kiitos,kiva että tykkäät lueskella :) Mun mielestä tää on jo siellä, ellen oo sit munannu taas jotenkin :D

    VastaaPoista
  3. Senkin kaunotar! :) -E

    VastaaPoista
  4. Hello gorgeous, ouu nyt vasta huomasin tän, kiitos tunnustuksesta! ♥

    VastaaPoista

ASIAA NÄÄS