21.5.2011

Otava on hieno paikka asua ja yrittää?

Hienosta paikasta en tiedä enkä kyl oikeen siitä yrittämisestäkään, eihän siel oo ku neste ja pari kauppaa mut ehkä maailman ihanin kotileipomo ja edullinenkin vielä. Löysin jotain kaurasiemenleipää ja se on niin herkkua et oon melkeen syöny sen yksin ja kokonaan. Kannattee poiketa jos vahingossa ajelee vitostiellä Mikkelin ja Heinolan välillä, kyllähän te nyt Otavan tiedätte (:D) ? Meil oli muutenkin oikein nasta päivä, jätettiin isi kotiin nukkumaan univelkoja pois ja oltiin leikkiis Nooran ja pikku-Jossen kanssa. Ainut miinus tässä päivässä oli se että "Suomen suurimpaan hämähäkki näyttelyyn" oli aika suolaset liput 10 euroo eikä siel ees käyny kortti!

Ulkohommia
häpifeissit?
"hei, tyyppi on puussa"
ps. ei oo maailmanloppua viel näkyny? Tais Harold Campingin ennustukset mennä taas reisille?

6 kommenttia:

  1. Minä niin odotin sitä maailmanloppua!

    VastaaPoista
  2. Sini, arvaa ootinko mä? En oikeestaan mut pelkäsin :<<<<<< Eli mulle ei kannata kertoo mistään kamalasta, tostakaa mä en ois tienny jos joku ei olis kertonu mulle!!

    VastaaPoista
  3. ihanat häpifeissit :D meen tänäpä salille niin kattelen sen saliohjelman!

    VastaaPoista
  4. No siis myöhän syödään korviketta pääasiallisesti vielä, puuroa, ja sitten yksi soseannos per päivä.. Saakohan poitsu liikaa nestettä, kun vielä soseen yhteydessä annan vettä?... :D

    VastaaPoista
  5. Sini: No ei kait, en usko! :D poikaa vaan kakittaa, sillä on kakkavaihe :DDD

    Nooa saa kans korviketta,tissiä ja velliä! Ajattelin rueta ensviikol kokeilee perunaa tai sit sosetta eka :)

    VastaaPoista

ASIAA NÄÄS