15.8.2012

Nooa vuoden vanhempi kuin Nuppu!

Vitsit mikä jätkä, ei voi muuta sanoa! Ei tartte päivällä paljoo huilia kun saa juosta iso-minin perässä. Kaveri on meinaa aika kekseliäs; koska on piirtänyt itselleen tatuoinnin polveen, koska Nupun otsaan, koska juossut päin seinää ja minä siinä pelossa onko hampaat poikki. Hermo on ainakin poikki aina välillä, mutta kyllä toi poikanen jaksaa viihdyttää mua päivästä toiseen!

Nooa osaa sanoa:
-mooooooi
-äiti! -mitä? äiti! -mitä?
-auto ajaa
-ei oo kakka
-EI! (päivässä sen 1000 kertaa)
-eläimien nimet
-Nuppu, mummi, sissi, samu, rita, luukas, mariam, mia, ukki, pappa, aada, sisu, nälkä, puuro, traktori, kakka jnejne..
- hiljaa
- matkia eläimiä, kirahvin ääntely on hauskin ja mä yritän saada kuvattua sen teille vaikka huomenna, takaan hyvät naurut :--D
- ulos, mopo, kauppaan, syömään, lusikka, haarukka jnejne..
-isi=äiti, äiti=Hanna/äiti
-tahtoo!
-AIIIIII, TATTUUUUU!

En edes pysty muistamaan kaikkea mitä se mulle höpöttelee, mutta voi että mä ihmettelen miten suuri sanavarasto tuollaisella kääpiöllä voikaan olla! Nooa on ottanut vähän takapakkia nukkumisen suhteen, tai siis kun mulla kävi pikkumoga ja hajotin pimennysverhon, niin tyyppi on päättänyt herätä 5-7 välillä ja herättää tietty siinä samalla pikkusiskonsakin, sillä hetkellä mä taas muistan miksi mun kannattaisi käydä aikaisin nukkumaan, mutta se siitä "voi voi ja kättä housuun!". 

Haluisitteko nähdä Noovasta enemmänkin videoita?

ps. Eikö olekin söötti vauva? <3 br="br">

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

ASIAA NÄÄS