8.9.2012

Äiti on vähän väsynyt.

Snapshot_20120727_1

  • Miksi vuorokaudesta loppuu tunnit kesken?
  • Miksi raha ei kasva puissa?
  • Miksi en käy ikinä ajoissa nukkumaan?
  • Miksi häät ei vois olla jo huomenna?
  • Miksi mä en oo jaksanu huolehtia itsestäni?
  • Miksi Nooa on niin pirun kiukkunen?
  • Miksi Nuppukin on niin kiukkunen?
  • ... Jossekin?
  • Miksi unohdin mun ja Nupun uikkarit uimahalliin?
  • Miksi en hakenut niitä jo aiemmin tällä viikolla ja nyt murehdin päästäänkö huomenna ollenkaan altaalle?
  • Miksi rantakeidas ei vois olla nudisti-uimala?
  • Miksi mun tekee koko ajan mieli Amerikan pastilleja?
  • Miksi mä oon näin hiton uupunut?
  • Miksi niitä hyviä kelejä ei oo näkynyt vaikka niin luvattiin?
  • Miksi mä ees teen tätä postausta?
  • Miksi tässä ei oo mitään järkee?
  • Miksi mä vieläkin kirjotan?
  • Miksi te luette tätä shaibaa?
Tarviikon tätä enempää selitellä? Kello on 01.21 ja mun pitäisi olla Nupun kanssa altaalla 8 tunnin päästä, sikäli mikäli uikkarit löytyy. Amerikan pastillit menee unen edelle ja mun on pakko syödä nää loppuun, salkkaritkin on kattomatta. Huomaatteko kuinka kamalan kamala elämä mulla on tällä hetkellä? Silmätkin menee kieroon ruutua tuijottaessa. Ettehän pahastu jos nukahdan kesken kirjoittamisen? Ettehän pahastu myöskään siitä jos en ole ensi viikolla kovin aktiivinen bloggaaja? Mä tarvitsen lepoa, ja paljon. Kello on 01.28, haha 6 riviä tekstiä 7 minuutissa, päätelkää siitä. Morjesta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

ASIAA NÄÄS