18.4.2012

Täsä minu mekko.

Mekko on kaunis, mutta oli mulla myös kaunis idea sen suhteen. Ajattelin, että me mentäis naimisiin ristiäisissä ja toi mekko olis sinne niin perfect, kunnes joku nimeltä mainitsematon henkilö musersi mun unelman ja vei viimeisetkin ylpeyden rippeet. Eräs aamu istuin normaaliin tapaan aamupalalla, kunnes Josse kaivoi kaapista sen rasian, jossa meidän kihlasormuksetkin olivat, sisältö oli vain muuttunut. Rasiassa oli mun hennesin vihertynyt rihkamasormus ja Jossen joku vielä kammottavampi myös sormuksen tapainen, "Hanna-rakas, tulisitko vaimokseni?" ja tyyppi tunki sormuksen mulle sormeen, "älä välitä, sormesi saattaa rueta vihertämään", ja mä vastasin omaan tympeään tyylini "ota se sormus helevettiin mun sormesta ja annan mun syödä".  Illalla aloin kuitenkin miettimään, että olimpas kylmä, jos Josse oli ollut oikeasti tosissaan ja aloin varovasti kyselemään, että oliko kosinta vitsi, ja kyllä, KYLLÄ SE OLI ja arvatkaa ottiko mua päähän? Mä olin tyyliin suunnitellut kaiken valmiiks, koska juhlat pidettäis ja jes, nyt minäkin saisin Juntusen sukunimen, enkä olisi enää mustalammas tässä perheessä sukunimen suhteen. Olin tosi loukkaantunut vitsilläni, mutta kyllä mua oikeesti nakerti. Toivoa ei kuitenkaan oltu menetetty vielä, vaan mä reippaasti jatkoin kyselemistä (ja ehkä vähän painostamistakin) ihan tasan siihen asti, kunnes papin tuloon oli aikaa alle neljä tuntia ja vastaus oli yhä ei, eli tässä sit nyt sit ollaan; Rukkaset saatuna ja vieläpä naimattomana, pöh! Onneksi mekko on kuitenkin ihana!

27 kommenttia:

  1. VOi, kyllä se vielä sut varmaan yllättää! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lupaatko? Tää on sit sun vastuulla ja luotan suhun 100% :---D

      Poista
    2. joo, lupaan mä! mikäs se jossen numero olikaan.....

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiiyos, mä tykläilen kans kovasti :--) voi käyttää muutenkin kun ei oo liian juhlava :)

      Poista
  3. apua ku on lyhyt mekko :--DD pointsit sulle ku uskalsit pyhän seurakunnan edessä keimailla ko. asulla!
    Ehkäpä Josse oottaa kesää ja kosasee sit..(ettekös te oo jonnekkin häihin menossa?) kannattaa olla varuillaan ;P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pääasia että tushoonin peittää :) Kerro mulle miten ne muiden häät siihen vaikuttaa? :o Meil on kahdet, toisissa mä oon kaaso ja toises josse bestman, eiköhän se oo saanu tarpeekseen häistä ja varsinkin niiden järjestelyistä.

      Poista
    2. no siis kun ne itse juhlat on niin tunnelmalliset (mun mielestä ainaki) että ehkä se ottaa ja repäsee sillon :-DD
      Luojalle kiitos että olin viime kesänä YKSIN häävieraana! viddu sehän se vielä ois puuttunu että oisin kosimaan ruvennu! :D

      Poista
    3. No enpä ole kuullu että "pilataa" toisten päivä kosimalla häissä... Nooh, kukakin tyylillään.. :D

      Poista
    4. Juu emmäkään alkais toisten juhlaa viemään omilla jutuilla :DD

      Poista
    5. hei haloo! ihanku nyt oisin sitä tarkottanu että heti aamenen jälkeen joku vetää oman shown ja kosii!!!! kai sen voi tehdä esim. kotona kahden kesken... huh! :DDD pointti oli aivan toinen!

      Poista
    6. Pointtisi tuli siis hieman epäselvästä esille.

      Poista
  4. Mun siskolla oli ristiäisissä tuo samainen mekko, ja olin vähä kateellinen! ;D Aivan ihana!!!

    VastaaPoista
  5. Ihana mekko ja sopii täydellisesti :).

    VastaaPoista
  6. Siis oon aina luullut, että ootte jo kihloissa? :O

    Kiva mekko muuten, mua tosin olis jännittänyt että paikat vilkkuu kun istun niin miehekkäästi aina. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiii,vastahan me jouluaattona mentiin :) eiii ne vilkkunu vaikka kyykistelinkin :---)

      Poista
    2. Oonko mä jotenkin urpo, kun en tajua tätä. :D Jos ootte ollut joulusta asti kihloissa, niin miksi ootat kosintaa/kihlausta edelleen? Tuplakihlaus? :D Ää häiritsevää kun en ymmärrä

      Poista
    3. Et oo urpo :D Siis kun mentiin kihloihin, niin ei sovittu mitään hääpäivää, vaan sovittiin, että joskus sitten tulevaisuudessa :)

      Poista
  7. Tuo mekko, ei sovi sulle. Oot liian läski.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitäähän sitä läskiä luiden ympärillä ollakkin! ainakin mun mielestä. Törröttävät luut on jotain kamalaa.. :S
      ja siis eikös kihlaus oo lupaus avioliitosta (ainaki ennenvanhaa).. eli siis kyllä ne häät tulee mutta odottavan aika on pitkä :D .. ^^ tota ylempää kompoo mietin :)

      Poista
    2. ps. jipulle ei sovi pidennykset!! :D aattelin vaan ilmottaa tämän tärkeän asian.. kun katon just Plan jägaalaa:-DDD

      Poista
    3. Nimenomaan, haha :DD Juu on on, ja niinkun ylemmällekin vastasin, että hääpäivää ei kihlauksen yhteydessä sovittu vaan sitten tulevaisuudessa ja mun tulevaisuus ois ollu Nupun ristiäiset :D

      ps. kiitti tiedosta, nuokki WTF? :D

      Poista
  8. Kiva mekko :) ps. Lahjakortti saapui tänään ;) kiitos <3

    VastaaPoista

ASIAA NÄÄS