25.10.2011

Jos aina on tylsää, niin eikö joskus pitäis olla superhauskaa?

Meille ei kuulu mitään, perus tylsää arkea vain. Tässä syy miksi en ole skriivaillut mitään erikoisempia, mutta nyt kyllä innostuin ilmoittamaan olemassa olostani, koska teitä lukijoita on jo 100, kivaa! Päällisin puolin elämme onnellista, mutta tylsää elämää ja siksi olenkin pohtinut että koska vuorossa on sit hauskuus? Nyt mä muistin! Ainakin huomenna kun menen all by myself kaupunkiin safkaamaan ja ostelee jotain kivaa koko perheelle, niin ja viikonloppuna meillä on Essin kanssa _halloween_mättö_bileet_ ja mä aion olla ainakin kotiin palatessani 5 kiloa lihavampi hyvän ruoan ansioista, en malttais millään odottaa!

Jos olette minua kaivanneet niin dont wöliii, tällä viikolla tulee ihan varmasti tekstiä, koska on paljon tekemistäkin. MÄ OLEN NIIIIN ONNELLINEN MUN TULEVASTA VIIKONLOPUN REISSUSTA!

4 kommenttia:

  1. Se on kyllä niin tylsää, kun joskus tuntuu ettei oo mitään erikoista tekemistä. Tai ees mitään vähemmän erikoistakaan.
    Mutta kiva ku pääset ITEKSEEN kaupunkiin, mä en varmaan koskaan pääse :D No okei kävin mä ruokakaupassa yksin täs taannoin, jeejee.
    Pitäkää Essin kans hauska viikonloppu ja syö paljo herkkuja ;D

    VastaaPoista
  2. Sulla on tosi kiva blogi. :) Odotan jo mielenkiinnolla että se teidän toinen pieni syntyy että pääset kirjottaa arjesta kahden pienen kanssa. Meillä on sama tilanne luvassa nimittäin ensi kesänä kun toinen lapsi syntyy kesäkuussa ja ikäeroa tulee vuosi ja 3 kk. Enkä minäkään ole kuin "vasta" parikymppine. :D -pienen tytön äiti-

    VastaaPoista
  3. laukku: Mä pääsen aina kun haluan ja ihan minne vain ja se on kyl luksusta! :-) Ja kiitti, torellakin pidetään, meil on jotain hurjia suunnitelmia päämme menoksi!

    anonyymi: Kiitos kovasti! Mä en ihan vielä oota että syntyy, haluun että Nooa saa kasvaa edes hitusen :-D No ei teilläkään paha tuo ikäero ole, ei ollenkaan. Onnea :)

    VastaaPoista
  4. On teillä suloinen poika! Aivan ihania kuvia Nooasta. :)

    VastaaPoista

ASIAA NÄÄS