24.1.2012

Kassit pakattu lääkärin käskystä

Tänään oli pitkään odotettu epävirallinen synnytystapa-arvio neuvolan puolella, eikä sieltä ihan huonoin ennustein pois lähdetty. Lääkärin mukaan tilanne on se, että loppuun asti ei mennä ja jos mennään, niin se on maailman seitsemäs ihme ja lääkäri painotti myös sitä, että kerta näin tiheeseen tahtiin muksut on tehty niin olisi outoa jos loppuun asti kiduttaisiin, SIISTII MUT SILTI TOSI PELOTTAVAA! Lauantaista asti olen kärsinyt kipeistä supistuksista, jotka ilmeisesti olivat jotain saaneet aikaan tuolla alakerrassa ja parempi olis, nimittäin mun takapuoli irtoo ihan varmasti. Kovin olen toiveikas, vaikka ei lääkäreiden sanaankaan aina ole luottamista. Sairaalakassi on jokatapauksessa pakattu, samoin Nooan reissukassi mummilaan :-)

Rv 35+5 (33)
Paino: Kasikyt rikki +875 (+133)
Turvotus: +/- (+)
Paineet: 119/63 (116/66)
pissat: -- (--)
hemppari: 111 (115)
sf: 36 (33)
liikkeet ja sykkeet: ++(++)
rt
Kodunsuu pehmeä ja sormelle auki, kanavaa 2-3 cm ja lähötilanne ollut tietysti kiinni ja 3 cm. Katselin Nooan raskauskorttia niin täysin samoilla viikoilla ollut muuten sama tilanne, mutta kohdunsuu ollut kiinteä.

6 kommenttia:

  1. Huiii jännää!:) Tsemppiä sinne!!

    VastaaPoista
  2. mä en kestä!!! lähe jo synnyttään :D vauvojavauvoja <3 mä joudun kituutteleen vielä tovin vaikka toisaalta jäljellä on enää tosi vähän :D oon malttamaton !

    VastaaPoista
  3. hei kyselisin semmosta että miten usein sulla oikein on lääkäri,tai siis kun rv:lla 35+5 tiiät noita kohdunsuun tilanteen juttuja,oon ite tällä hetkellä viikoilla 36+5 eikä oo ollu ku yks lääkäri ja seki oli joskus iha alkuaikoina :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika jännä et sulla ei oo sitä synnytystapa-arvioo, mulla oli Nooassa ihan sairaalassa ja nyt sit neuvolassa lääkäri kun viimesynnytys oli napakymppi eikä mitään häikkää nii en päässy sairaalaan siihen. ei mullakaan ollu ku sillo alkuaikana ja nyt pari viikkoo sit! :O ootatko ekaa vai tokaa ja jos se on vähän paikkakuntakohtasta, hassua kyllä jos ei oo lääkäriä ennen synnytystä :/ Valitat jostai nii pääset ainaki äitipolille missä tekeevät sisätutkimuksen :DD

      Poista
    2. noniin on kyllä munki mielestä aika outoa tää ettei lääkäriä oo , jyväskylä varmaan vaan yrittää säästää kaikessa.. Ja siis ekaa oottamassa,kai tässä pitää jotain säätää että sinne lääkärille pääsee :D

      Poista

ASIAA NÄÄS