12.12.2012

Huomenna..

20121211_120806

Huomenna en aio miettiä turhia enkä istua tietokoneella ennen iltaa. 
.. En myöskään aio korottaa ääntäni Nooalle ja siitä lupaan pitää kiinni.
..Meinataan mennä heti aamusta ulos ja olla siellä ainakin kaksi tuntia.
...Aiotaan käydä Nupun kanssa tarkistuttamassa meidän kummankin korvat, sillä me kiukutellaan ihan mahdottomasti ja mä oon aivan varma, että pienelläkin on korva kipeä.
.. Tekisi mieli myös askarrella jotain - joulukortit taitaa olla liian myöhäistä.
..Pitäisi varmaan kaivaa matikankirjat ensiviikon valintakoetta varten?
..Pusuttelen perhettäni ainakin 100 kertaa..
..Pyrin tekemään sen viimeisen videopostauksen(!!)
..Teen joulusiivouksen ja pesen maton joka ehti olla lattialla vain viikon.
..Hymyilen ja puhun kauniisti.
..Huomenna olen varmasti energisempi ja iloisempi kuin aikasemmin tällä viikolla!

8 kommenttia:

  1. Kerkeethän nä väsätä vielä ne kortit.. :D Jos oot vaan hirmu nopia! Huomenna pitää laittaa postiin ;)

    VastaaPoista
  2. Kortitkin vielä ehtisi mutta kiva askarteluohje löytyy täältä:
    http://pumpuliajapellavaa.blogspot.fi/2012/12/tahtitehdas-sisaltaa-askarteluohjeen.html#comment-form

    Tosi kivoja koristeita ja erilaisilla papereilla saa mukavasti vaihtelua. Me ajateltiin lasten kanssa tehdä oikein pieniä kuusenkoristeiksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :)) Pitääkin käydä tsekkaa toi linkki vaikkei joulukortteja ehdittykään askartelemaan!

      Poista
  3. Olipa mukava positiivinen postaus! <3 Rupesin heti miettimään mien mä tekisin huomisesta paremman päivän :)

    VastaaPoista
  4. ihanan positiivinen postaus! :) mistä blogin nimi muuten tulee? anteeks jos sulta on kysytty tätä miljoona kertaa, kiinnostais vaan tietää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)

      Haha, nosiis. Ennenhän tää oli beautiful coincidences sum, mut se ei ollu yhtään mua ja blaa mut sit kekkasin tän lihis jutun, eli mä oon lihis ja mun lapset nakkeja :DD Nyt ku kelaan tota juttuu nii se kuullostaa niin typerän hauskalta :D

      Poista

ASIAA NÄÄS