10.12.2012

20121207_14353220121208_00023020121209_16102320121207_184725

Siis meidän oma autohan levisi viime viikolla kun jokisen eväät ja saatiin sitten lainaksi äitin polonen. Ja arvatkaa mitä? - Sekin hajosi. Siis ja kummassakin autossa oli sellaisia vikoja, mitkä eivät ole kenenkään syitä, mutte jotenkin kummasti ne aina mun ajossa menee? Outoa.

 Lauantaina suututti ja marssin alkoon ostamaan kuohuvaa, niin eipähän tarvinnut miettiä miten iltani viettäisin. Kassit mukaan ja kaverimajoitukseen! Vietettiin oikein mukava ilta, mutta mikä ihme tää juttu on, että vieläkin väsyttää? Eipähän nykyään huvita lähteä kovinkaan usein mihinkään kun alkuviikko menee jäätäessä. Olenhan myös ennakoinut ja päättänyt etten lähde uutena vuotena mihinkään, niin voi sitten viettää kivan viimeisen kotipäivän lasten kanssa, eikä sitten väsytä töissä jo ensimmäisenä päivänä.

Kävin myös tukkalääkärissä! Alimmassa kuvassa huomaa tuloksen ja mun mielestä se on aika nasta. Kyllä mulla viimeistään sit kesällä on taas ne tuhkanvaaleet hiukset! Harmittaa oikein katsella noita pari vuotta vanhoja kuvia kun mulla oli niiiiin ihanat pitkät vaaleat hiukset, mutta niinhän se menee että tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, mutta mun kohdalla ehkä toisinpäin?

Joo ei mulla muuta. Palataan vaikka sitten kun tämä kuontaloni on normaalisoitunut ja tekstin tuottoni vähän luovempaa ja järkevämpää. Hyvää alkuviikkoa!

4 kommenttia:

ASIAA NÄÄS