15.12.2012

IMG_8113IMG_8147IMG_8154IMG_8138IMG_8159

Ja lopputalveks sitten kiitos tällaisia pakkasia mitä tällä kuluneella viikolla on ollut! Ei yhtään enempää ja parempi vaan jos kesä tulisikin jo vaihtelun vuoksi maaliskuussa?
Mä oon oikeesti sitä mieltä, että toi mun edellinen postaus oli kannattava ja sen jälkeen mä tosissaan oon noudattanu niitä ei koneelle- sääntöjä ym. Kappas sitten tänään huomasinkin viettäväni aikaa lasten kanssa paljon enemmän ja hyvä näin, kaikki voittaa!

Ulkona todellakin on sen arvoinen keli, että siellä viihtyy tunnin jos toisenkin. Bonuksena tietenkin hyvät kaverit ja pahvimukikaffee. Nupusta on kuoriutunut kyllä varsinainen hienohelma, nimittäin mimmi ei viihtyis yhtään tuolla lumessa ja vielä vähemmän pulkassa, syli on fine. Nooa taas viihtyisi niin hyvin ettei sisälle malttaisi lähteä ja voi että niitä pettymyksen kyyneleitä ja sitä raastavaa huutoa joka kestää ainakin sen 15 minuuttia vielä sisällä, josta tulikin mieleeni että musta tuntuu, että joku meidän naapuri on totaallisen kyllästynyt meidän lapsiin ja käynyt puhkomassa kummistakin vaunuista renkaat, ihan oikeesti voiko olla mahdollista?

Ja mitä meidän talvivarusteisiin tulee, niin mä oon kyllä erittäin tyytyväinen noihin molon haalareihin ja tuskin aion merkkiä hevillä vaihtaa. Meinasin jos lopputalvesta väsäisin ihan erilliset postaukset niistä? ... Tai jos vaikka hoitaisin ne parit postausrästit alta ensiksi? Joka tapauksessa, ihanaa viikonloppua!

6 kommenttia:

  1. Ihana haalari Nupulla :) tuommoisen haalarin haluan meidänkin neidille <3 ihana blogi sinulla, tätä jaksaa seurata :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, toi haalari on oikein huomiohaalari tuolla lumessa :D Ja voi kiitos :)

      Poista
  2. Haaste mammalle! http://neankuvakirja.blogspot.fi/2012/12/11-asiaa-haaste.html

    VastaaPoista
  3. Hitsi että mä olen kateellinen tosta sun takista Hanna, ältsin söpö ja pirtsakka!!

    VastaaPoista
  4. oi ihana blogi, saat uuden lukijan :)) käy kurkkaas:http://sarmadu.blogspot.fi/

    VastaaPoista

ASIAA NÄÄS