28.7.2011

HEI HEI HEITTERIT

On se jännä. Onko tosiaan mun jutut muuttaneet samaan osoitteeseen mistä naamakin on kotoisin? Olen näköjään saanut pahoja heittereitä, oi miksi oi miksi? Ei vaan, tosiaan jokainen saa olla omaa mieltä jutuista, mutta miksei "nihkeitä" oo aikasemmin ilmaantunut? Juttujen laatu ei ole muuttunut juuri mikskään, vaan ainut mikä on muuttunut on se, ettei tekstejä tulee enää samalla syötöllä kun ennen! 

Ja tää ei ollut sit mikään angsti yyh, vaan toivon lähinnä rakentavaa palautetta kiitos! "Näin perheen kesken"- tekstissäkään(?) ei tietääkseni mikään ole suolesta, ellei sit joku vihaa uimista, who knows? Vai onko se se joulupukki joka harmittaa? Enkä myöskään ole sen takia ottamassa hehkeilyjä ja nihkeilyjä veks, koska muutama sama(?) tyyppi käy herjailemassa!

<3: [1000] nihkeetä

3 kommenttia:

  1. Ja kyllä, googlen kautta tätä on käyty aamulla/nyt kyttäämässä ja oon aika varma ainakin yhestä losoperseestä kuka niitä klikkailee :---D Ehkä mä joudun oikeesti ottaa sen nihkeen pois, koska eihän tollai peli vetele, et samat tyypit käy klikkailee nihkeetä, että niit on varmasti enemmän kun nihkeitä! :DD

    VastaaPoista
  2. Selkeesti homma ratkastu, rajansa kaikella mut toi meni vähän överiks, varsinkin kun näki et samasta osoitteesta tuli! Mä en rupee mun blogia pilaa sillä et joku yrittää nillittää niskas!

    VastaaPoista

ASIAA NÄÄS