10.7.2011

Selvästi hyvä päivä!

Mikkelissä järjestetään kesäisin muutaman viikonlopun välein jättikirppiksiä ja tänään vihdoin ja viimein sain rakkaan avokkini suostuteltua mukaan eli siis ihan kiva perhepäivä tiedossa, käytäs torikahviossa jädellä ja puhuttais säästä sekä ensviikon ruokaideoista... Tuli pari muuttujaa.. vettä rupes tuleen ku esterin anuksesta ja eikä niitä kirppispöytiäkään kovin montaa ollut, vain pari hassua ja pelkästään tyttöjen vaatteita. Kerkesin jo ihan pikkusen kiukutteleen ja olin valmis lähtee kotiin, kivaksi yllätykseksi Josse halus lähteä akseliin ettimään itelleen shortseja ja mulla sytty lamppu pään päällä "löytäisinköhän minäkin jotain"?

No arvatkaapa? 

Josselle superhauska paita "The little mustard machine...Score 0 high score ------- credits unlimited"

Clas Ohlsonilta oikein nasta suihkuverho
.. Ja vähän kaikkee muutakin, mut en jaksa rueta kuvailee niitä perus ginan riepuja tai tehottomia tuulettimia, Pääasia et kivaa oli ja rahaa meni! Tietenkin kaikista parhain ostos oli Jare& VilleGalle:n Mustaa kultaa levy! Olen hieman Matti Myöhäinen, mutta ei se midii, rakastan levyäni villegallea niin paljon ja lupaan pitää/kuunnella sitä kuin kukkaa kämmenellä <3 Ja tähänkin levyn hommaamiseen liittyy pieni tarina jonka varmasti haluatte kuulla ja varmasti voitte antaa myös oman mielipiteen tapahtuneesta!

: Tein eilen laittomuuksia ja kävin hakemassa kyseisen levyn torrenteilta ja kaikki meni siihen asti hyvin ennen kuin levyä ruettiin polttamaan ja siis nimenomaan JOOS rupes polttamaan. Juoksin uunituore levy kädessä autolle jo valmiiksi kun oltiin mökille lähtöä tekemässä ja kas kummaa levy löi erroria, näytössä luki normaalisti esim track 1 ja 00.20 sekuntia, mutta ääntä ei kuulunut mistään? Jossen tultua autolle näytin lievästi sanottuna nyrpeää naamaa, mä olin niin varma että se teki sen tahalleen, koska ei itse kyseisestä yhtyeestä perusta. Ei kuulema? Mä olin tosi näreissäni ja halusin välittömästi lähtee juoksee prisman sekä cittarin levyhyllyt läpi, eikä sieltä tietysti mitään löytynyt. Saakeli kuunneltiin sit koko matka iskelmää!!! Mutta tänään aaahs, rakkauteni löytyi anttilan kotimaisten levyjen välistä, voi sitä onnea! Ja Josse itse halus sen mulle ostaa, siksipä tämä levynpoltto-operaatio herättää minussa väistämättä vielä pahempia epäilyksiä! 

                                                         Jare& VilleGalle - Edustusvaimo

4 kommenttia:

  1. Hahhaha, toi paita on niiiin loistava! :----D Saatava Paulille kans! Ja toi suihkuverho, nyt harmittaa et meille ei saa suihkuverhoa! :<

    Ja levynpoltto-operaatio.. Mä oon niiiiin varma et Josse teki sen tahallaa! Se halus vaan kuunnella iskelmää, siks levy ei toiminu. Sit sille tuli omantunnontuskat ja se osti sulle sen!

    VastaaPoista
  2. suihkuverhot jää perseeseen kiiinni! :D mut hieno on, kelpuuttaisin kans samanlaisen. :)

    VastaaPoista
  3. Eiiikä, svoli! :D Oon ollu siellä kans tanssimassa tai jumppaamassa vai miksi sitä nyt ikinä kutsutaankaan :D

    VastaaPoista

ASIAA NÄÄS