2.2.2012

Noova on jo yksivuotias vauva!

Voi veljet ja veljen pojat, mihin taas meni  yksi vuosi ja mitä yhdessä vuodessa on kerennytkään tapahtumaan? No ainakin pikku-Mortista kasvoi iso jytky ja jytkylle on syntymässä pikkusisko. Tuntuu ihan hullulta, että vuosi sitten tähän aikaan suunniteltiin sairaalasta poislähtöä ja mä valutin onnenkyyneleitä monta viikkoa, seuraavaksi sitä saakin itkeä kivunkyyneleitä synnytyssalissa, taas.. Vaikea kuvitella millaista elämä olisikaan, jos tuota pikkuheppua ei olisi, kait me Jossen kanssa tehtäis töitä ja nähtäis kavereita, oisko siinä mitään sisältöä? Mä oon ainakin onnellinen tässä ja nyt.

Niinkun jokainen äiti, myös minä tunnen olevani lapselleni paras mahdollinen emo-ihminen. Olen tyytyväinen myös siihen, että Josse on osallistunut alusta asti kaikkeen tähän minimaaliseen kasvatuksen alkuun ja osaa tehdä asiat omalla tyylillään, ilman että soittelisi mun perään heti kun ensimmäinen hätä Nooalle iskee, välillä mua oikein patistellaan pysymään erossa äijienhommista. "Elämä ei ole hassumpaa, kun saa Töntön kanssa asustaa".

6 kommenttia:

  1. onnea vielä!
    Ja samaa mieltä! en vois kuvitella elämää ILMAN lasta. Paljon enemmän sisältöä elämässä! ja vapaata saa silloin kun haluaa. Aikaa riittää kuitenkin työhön ja harrastuksiin..parasta kuitenkin aika sen oman pienen kanssa <3
    Näin on vaan niin hyvä! :)
    ps. ihkuja kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Veit sanat suustani! :) Mä odotan myös mun harrastuksen alkamista jälleen, FRESSI kutsuu :)) Kiitti! :)

      Poista
  2. Voi mummeli sentään! Onko Nooa jo noin iso poika?? Vastahan muistan kun rupesin lukemaan blogiasi ja se oli ihan pienenpieni ja haaveilin silloin saavani oman mahasa mönkivän palleron syliini. HURJAA tämä elämä!
    :)
    Onnea Nooalle ja koko perheelle ykkösen saavuttamisesta!

    Ja kyllä sitä itekkin välillä pysähtyy miettimään, missä olit ja mitä tekis jos tuota pikku herraa ei olisikaan. Oisko elämä paljon mitään?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä se vaan on, yhyy :') Tosiaan, itekkin oon kelaillu et aloin kirjottaa muistaakseni joskus helmi-maaliskuussa ja nooa oli ihan minikääpä.

      Poista
  3. Onnea Nooa 1-vee :) <3 pidättekö hurjat kemut?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti jee! Pidetään synyt vasta 11 päivä kun tässä on kaikenmaailman kissanristiäisiä ym. toivotaan vaan et oon kasassa vielä sillon ja oikeestaan parempi olis jos en olis kasassa :---DD

      Poista

ASIAA NÄÄS