22.7.2012

leimasimessa!

Kui siistii on omistaa wc-paperin logo etureidessä? - Mun mielestä ainakin tosi coolii! Ja kui siistii on myös se, että en ole enää muotopuoli yhden tähtöseni kanssa, vaan nyt mulla on niitä kaksi. Aloin ajatella noista tähdistä eilisestä lähtien niin, että toinen kuvastaa Nooaa ja toinen taas Nuppua. Eilisen illan ja tämän päivän olen ihastellut tuota kukkastani, mutta välillä myös vähän vihastellut. Iho on melkoisen elävä ja välillä mua suunnattomasti ärsyttää sen takia koko kuva, miksi se ei voisi vaan pysyä siinä yhdessä asennossa eikä muuttaa muotoaan ihan kummalliseksi, mutta niinhän nuo tähtösetkin tekevät joten enköhän mä taas totu. Arvatkaas vaan loppuivatko ideat tähän? Ei taatusti loppuneet ja mä olen alkanut jo pyörittelemään mielessäni sellaista hihajuttuja, mutta vaan lahkeena ja oikeastaan shortsina ja vieläpä oikeastaan vaan toiseen jalkaan pelkästään, onhan mulla jo 14 senttiä pitkä ja melkein yhtä korkea alku! (isi, älä sit rupee kritisoimaan mua tän teksin jälkeen, muistutan vielä; sitku mä oon mummo, niin kaikilla mummoilla ja ukeilla on ryppysiä tatuointeja ja korostan sitäkin, että sinähän olit näitä uutuuksia sponssaamassa! pus <3).

Lahden reissu oli kyllä kaikin puolin kiva ja parasta ehdottomasti oli tuo ihana mahapullukkani joka reippaasti jaksoi viihdyttää Nuppua sillä aikaa kun mua nakutettiin! Selvästi hyvä päivä!

7 kommenttia:

  1. kui siisti siit tulee "jalkahiha" vauvauvau :) ja en oo ikinä tajunnu et sul oli vaan yks tähti. mut pointti oli se et toi kukka on superhieno <3

    VastaaPoista
  2. Eiks sun pitäny laittaa sellaset rusetit reisii? Olis ollu kyl pal kivemmat ku toi kukka.

    VastaaPoista

ASIAA NÄÄS