13.7.2012

Hiljaisuus

Hiljaista on pidelly, mutta tarkoituksella kylläkin. Tuntuu, että oma elämä on vieläkin niin solmussa vaikka käytännössä kaiken pitäisi olla jo hyvin. Liikaa selvittämättömiä asioita, liikaa mietittävää ja paljon valintoja. Suunta kuitenkin muuttuu elämisen ja bloggaamisen suhteen, nimittäin mulla on jo muutama toivepostaus toteutumassa. Harmittaa kun kamera ei ole oikein ollut käytössä reiluun viikkoon, mutta onhan mulla tietysti hyvä puhelimen kamera (hah) ja siellä on jotain otoksia kuten tuokin kakkospäivän pöhnä-kuva. Tuntuu kovin vaikelta taas tämä aloittaminen, mut toivotaan parasta ja pelätään pahinta ettei mun tekstit ala olemaan ihan mössöjä (ihan kun ei tähän asti olisi ollut), mutta aina on parantamisen varaa joka asiassa, miettikääs sitä!

9 kommenttia:

  1. Ei liity tähän mutta miten teijän parisuhde toimii? Jaksamisia <3 :D

    VastaaPoista
  2. Voimia sinne kaikkeen, mitä mielen päällä pyöriikään. Oot ainaki blogin perusteella vahva mimmi ja selätät mitä vaan vastaan tulee:)

    VastaaPoista
  3. voimia sinne.kuinka usein yleensä juot alkoholia.olet tosi kaunis.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tota kesällä oon käyny kerran kuussa. Sitä ennen oli hmmm, sellaset 22 kk juomatta luonnollisestikin :)

      Poista
  4. voi ei saa nyt lopettaa, kun oon löytänyt tän ja yritän kloonata tota sun ihanaa olemusta itelleni :D ei vaan, mutta oikeesti oot kyllä niin nätti.

    tsemit sinne siis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sä oot kyllä huvittava, meinaan kuolla aina näille sun kommenteille :DD Mutta enhän mä mitään ole lopettamassa, korkeintaan tätä blogitaukoa :D

      Poista

ASIAA NÄÄS