31.7.2012

Mutsi reenaa, poika leikkii.



Lasten fressi, ehkä maailman kätevin systeemi! Mikkelissä ainakin ikäraja lasten fressiin on 2 vuotta, mutta mä eilen soitin tarkastaakseni, että onko mahdollista ottaa mukaan reipasta puolitoista vuotiasta poikaa ja sieltä ne tytöt lupasivat että saan tuoda pojan leikkimään. Nooa syttyi heti "uusiin" leluihin ja pääsi hyvin vanhempien lasten juttuihin mukaan ja sillä aikaa mä hävisin vähin äänin treenailemaan. Tunnin verran mä jumppailin ja kävin noutamassa lapsosen, kaveri ei ollut edes huomata minua saatika halunnut lähteä kotia. Päätin, että tästä tuli taas minun ja Nooan yhteinen harrastus, vaikkei yhdessä harrastetakaan! Tänäkin aamuna kun poljettiin fressille ja kun Nooa tajusi missä ollaan (jo rappusissa), niin poika tuumasi että "hei hei" ja vilkutti minulle. 

Ongelmia aamutunteihin tuottaa pikku-Nuppu. Mimmi on sinne vielä ainakin sen reilu vuoden verran liian nuori, enkä mäkään aina viitsi kavereita vaivata, mutta mennään nyt sillä asenteella, että lähdetään jos päästään! Huomenna ei ainakaan lähdetä, meinaan vaan että näinköhän sitä noustaan sängystä lainkaan? Sellainen kiva kevyt bodypump. Mä reilu vuosi sitten kävin sielä kerran ja siihen se jäikin kauheiden lihaskipujen takia, mutta eilen rohkaisin mieleni ja päätin, että vaikka tahdon voimalla ja hyvin siitä selvittiin, huippua!

25 kommenttia:

  1. Tuo on kyllä kätevää, että kuntokeskukset on järjestänyt lapsille hoitopaikan ja vanhemmat käy vähän jumppaamassa! :) Ei siltä osin voi ainakaan iteltä liikkumista 'kieltää' :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä! Pitäis olla vaan toi parkki vähän useemmin auki :)

      Poista
  2. Huippua noi paikat missä on lastenhoito järkättty! Täällä meillä ei tommosia oo ja mun treenit onki jäänyt iha nollaa kun en kotonakaa aina jaksa tai pysty kun poika on jaloissa... Höh!

    VastaaPoista
  3. Aika kiva :-) Mulla on tuttu ollut/on jollain salilla just lapsenvahtina ja musta se kuulosti niin hyvältä, siinähän saa lapset heti sitä vaadittua sosialisoitumista, jos vaikka tarhaan ei mee tai on kesäloma..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä, hyötyä lapselle sekä vanhemmalle ;)

      Poista
  4. mä en oo kertaakaan ottanu oliveria mukaan fressiin vaikka tiedän että se viihtyis..täältä on sen verran pitkä matka pyöräillä sinne asti niin mielummin lähden yksin :D

    VastaaPoista
  5. Maksaaks tuo lapsenhoito? Tosi kätevä systeemi joka tapauksessa!

    VastaaPoista
  6. Satsilla hoito kuuluu ainakin kaikkien jäsenien muksuille ja alaikäraja sinne on vaan 3kk. Ainakin pk-seudulla tosi suosittu juttu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toi on kyl hyvä ku sinne saa viedä niin pieniäkin! :)

      Poista
  7. Minulla kohta 2v tyttö.Itse en varmaan uskaltaisi jättää tyttöä vieraiden hoitoon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahahahah :D no voi hirveetä jos jättää jumpan ajaksi hoitoon :)

      Poista
  8. Ootko sie jokus opiskellu Suomen nuoriso-opistossa?

    VastaaPoista
  9. voisitko pistää itsestäsi enemmän asu kuvia

    VastaaPoista
  10. Oletko tykännyt letti pidennyksistä?olen itse menossa laitamaan ensi viikolla.jotkut sanoo että kuluttaa paljon omaa hiusta.voitko kertoa oman mielipiteesi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon tykännyt paitsi nyt ku nää on menny pahaks mut onneks saan kohta uuvet hiukset :) No oon kyl tykänny, helpot ku mitkä eikä pääse ainakaan irtoomaan :)

      Poista
  11. Moiks. Jostain netin uumenista törmäsin sun blogiin ja hauska lukea mitä elämääsi tätä nykyä kuuluu. Aika monta hetkeä kun viimeksi on edes törmätty. Eli ei mulla mitään asiaa ollut, kunha vain ilmaisin itseni x). Hyvää jatkoa teidän perheelle, ehkä joskus törmätään. - Liina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, hauska että törmäsit tänne :) Liina, kiitos niin sullekin :)

      Poista
  12. Ihana blogi, jäin heti koukkuun ja lueskelin melkeinpä kaikki tekstit! Jään seurailemaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huh, menikö kauan aikaa? :D Jää ihmeessä, toivottavasti viihdyt :)

      Poista

ASIAA NÄÄS