24.7.2012

Lettipidennykset!


Pidennyksistä olen kokeillut lähes tulkoon kaikkia, mutta nämä lettipidennykset olen kuitenkin parhaaksi testannut ja todennut ja kolme syytä siihen: Ei kiristä, helppo hoitoiset ja mikä parasta, lettipidennys ei vaurioita omaa hiusta läheskään yhtä paljon kun esim. sinetit tai teipit. Suosittelen kyllä kaikille ketkä pidennyksiä edes harkitsevat!

 Periaatteessahan mä en olisi edes pidennyksiä tarvinnut, mutta feikki mikä feikki ja mun mielestä hiukset, ripset ja rusketus on se juttu jolla mä tunnen itseni paremman näköiseksi, ja toisaalta miksi en noita apuja käyttäisi kerta niitä on markkinat pullollaan? Kaiken lisäksi äiti-ihmisenä tämä kolmen combo helpottaa omia aamutoimia monella minuutilla!! Mitä mieltä itse, tuoko tukka itsevarmuutta vai onko sillä edes väliä?

Ps. Aika kova mainospuhe!

12 kommenttia:

  1. mitä maksoit noista? näyttää kyllä hyvältä :--) haluisin kans, ei kasva tämä tynkä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noo melkein en mitään, vaan 40 e :) Noi on ihanat, suosittelen!

      Poista
  2. Pidennykset <3 tuo ne itsevarmuutta, pitiki unohtaa 90 km päähän kesäksi :( feikki feikkinä, mitä se haittaa kunhan kelpaa oma itsenäänki!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt puhut asiaa, jotkut tykkää olla natuna ja jotkut taas tälläsinä, noh niin...tälläsinä :D Voi peeveli sentäs, jos ne kulkeutuis ajatuksen voimalla sun luo sinne :)

      Poista
  3. mä en osaa elää ilman pidennyksiä :D just viimeviikolla heitin vanhat roskikseen ja nyt on uus, pitkä ja silee tukka päässä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo, aika kalju fiilis kun ei oo tukkadee! Hetkinen, kiharratkos aina sun tukan (puhumattakaan hiuksista) :DD

      Poista
    2. mulla on semmoset luonnon laineet omat tukka (tukka ku tukka) :D joten on pakko joko suoristaa tai kihartaa..ikävä kyllä näytän aivan järkyttävältä tukka suorana :DD laitan aina yöks nutturan niin ei tarvii aamulla ees hirveesti kiharrella! :)

      Poista
  4. mä oon sanonu kans kaikille että kaikesta tollasesta "feikistä" saa niin hyvän fiiliksen itelleen että ei noista jutuista voi luopua. se on minua ja koen olevani luonnollisempi tollaisten asioiden kanssa, that's it.

    sun pidennykset näyttää hurjan kivoilta!

    VastaaPoista
  5. Itse sain juuri aikaiseksi synttärilahjaksi siskoltani ommeltavat (letti) pidennykset ja olen niin innoissani niistä, sillä koskaan en ole omistanut olkapäitä pidempiä hiuksia :D Ja ei ollut hinnallakaan pilattu kun maksoivat 30e (todella vähän käytetyt) ja kaverini laittaa ne vielä jossain vaiheessa päähän :)

    VastaaPoista
  6. Kuinka usein huollatat noita lettipidennyksiä? :)

    VastaaPoista
  7. Mikäpä nykypäivänä on aitoa ja onko sillä mitään väliä? Ei mun mielestä tekorusketus oo yhtään sen epäaidompaa kuin meikkikään. Ja mikä siinä aidossakaan nyt sitten niin hirveän hienoa on :D Mä ottaisin kaiken ripsistä tisseihin heti kun joku lahjoittaisi mulle tukun rahaa ;)

    Tosiaan, kaunis tukka tuli <3

    VastaaPoista
  8. Nyt ihan pakko ängetä kysymään, että ommellaanko ne jatkeet kiinni ja pysyykö hyvin? Ja piti vielä sanoa että epäaito tai ei, mutta näyttää luonnolliselta :D.

    VastaaPoista

ASIAA NÄÄS