16.3.2011

Disgusting poop

Keeeeeeeeevät sää lämmittääääääääää, ja lämmittää myös koirankakat. Hyi saakeli kaikki kohdat missä oli sulaa ojanreunoilla niin karseet koiran ripulipaskat,äldee yök :/ Enkä mä oikeesti oo mikää koiraihminen,mä en tykkää niitten hajusta,kuolasta,rapsuttamisesta,karvoista enkä mistään ( hah,reilu vuos sit halusin viel ranskanbulldogin)  ja kaikista vähiten noista kakoista, siks tää angsti! ja älkää koiraihmiset ottako itteenne, tää on vaan mun mielipide, mun mielenkiinto koiriin ei jaksa riittää,sorgen! Korjaan viellä, että on muutama pikkukoira joista tykkään, mutta ne asuvat kaaaaukana kaaaaukana Turussa ja Savonlinnassa!

Me ollaan Mortin kanssa vietetty hymypäivää, kaikki on ollu kivaa etenkin tuo aurinko, sori et oon hehkuttanu parissa viimesessä postauksessa  mut se oikeesti antaa virtaa suuresti!Ajatella, että enää muutama hassu kuukaus niin sit on KESÄ! Tää kesä saattaa tosin olla vähän toisenlainen kun aikasemmat mut ei se menoa haittaa, päinvastoin, mä niiiin odotan!!!Yks miinus on kyllä se että osa mun ihanista kesäkuteista ei mahdu viellä päälle tulevana kesänä mut sehän on TAAS yksi hyvä syy ostaa uusia :DDDD

Iltapuuhiin! NATI NATI

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

ASIAA NÄÄS