18.3.2011

Piru on irti

K5
Mä oon ollu taas tän viikon kun joku karsee teini, mikään ei kelpaa, kaikki on ärsyttävää etenkin tyhmät ihmiset joita en viitsi edes mainita. mutta sen verran voin vihjata, että kyllä ÄRSYTTÄÄ! Olen siis suorapuheinen persoona, ehkä välillä vähän liiankin eikä välttämättä tilannetajua löydy tän asian suhteen just yhtään. Nyt mua harmittaa että oon menny laukomaan tyhmyyksiä hetken mielijohteeesta enkä oo ees tarkottanu mitä oon sanonu,joten  siis nöyrät pahoittelut niille, ensviikolla kuulette taas kunnianne!


Yksi suuri ärsytyksen ja harmistuksen aihe on isän oikeus lapseen. Vaikka äidin ja isän välit olisivat huonot tai lähes hervottomat niin se ei tietääkseni tarkoita sitä että isä menettää oikeudet lapseen ja äiti raahaa samantien lapsille uuden isäehdokkan, ihan sairasta! Lapset eivät ole nähneet biologista isää reiluun vuoteen vai jopa kahteen, mut eikös se silti ole lasten isä eikä asia tästä muuksi muutu vaikka äiti haluaisikin, joo "lapset kutsuvat uutta miestä isäksi", HALOO ehkä jos ei anneta edes mahdollisuutta nähdä oikeaa isää! Vähä mua suututtaa tällänen,sit olis ymmärrettävää jos biologinen isä olisi nisti,väkivaltainen lapsia kohtaan,TAPPANUT JONKUN tai muuta yhtä kauheeta. Mutta onneksemme Suomessa on toimiva lastensuojelu! :)

Että tällänen angsti-postaus vaihteeks mut ensviikko on parempi ja kivempi ja hyvempi ellei jo huominen. Jee mä meen tornimäkeen fressin järjestämään talviriehaan, jossa tarjolla on; ulkozumbaa,kahvakuulailua,kelkkailua,pulkkamäkee ja kaikkee überkivaa makkaraa mut siitä ei saa puhua koska liityin sinne kiloklubiin!

5 kommenttia:

  1. Sä oot sentään vaan ollut karsea teini, mä itse olin ties kuinka kauan synnytyksen jälkeen hullu monsteri. :--D Mikään ei todellakaan kelvannut, mikään ei onnistunut, mikään ei kiinnostanu ja kaikki oli koko ajan huonosti. Voi Pallea kuinka paljon se joutui silloin kestämään ja moni muukin. :< Tulee välillä tosi paha mieli jos niitä muistelee, mutta onneksi ne kaikki on sovittu ja melkein unholaan jätetty! :--)

    VastaaPoista
  2. No nyt musta tuli teini, ja raskausaikana olin kotinatsi! Mut nyt oon taas ihana pimpuli! :D Niinpä,ei kande vanhoja muistella!:)

    VastaaPoista
  3. Mikä sinuu ärsyttää? :/

    VastaaPoista
  4. Emm: Ymmärrät varmaan siis tuon isälapsi jutun??! Esim. se ja sit ärsytti kaikki muukin,mut siis ei enää tietty! :D

    VastaaPoista

ASIAA NÄÄS