20.3.2011

Sunnuntai shoppailua

Tää päivä menikin rattoisasti Akselissa Anu-mummin ja pikku-Mortin kanssa! Mukaan tarttu Pojalle ihanat ihanat ristiäiskledjut, mulle takki ja Josselle kauluspaita, sitten vielä kruunattiin shoppailureissu subin herkuilla, nam! Päästiin kotiin testailemaan uusia juttuja ja tuloksena se että Josse hermos krakan kanssa, Morttia ketutti kun sille vaihdettiin vaatteet kolmeen otteeseen ja mä pohdin saako mun uutta ihanaa mekkoa silittää! Mulla on tässä lähiaikoina ollut huonoa tuuria ristiäismekkojen kanssa. Ensimmäisen kerran tilasin nelly.comista 3 erilaista mekkoa että varmasti löytyy hyvä eikä joudu käyttämään vanhoja kutlakkeita sit  niin paskanmarjat yks oli liian pieni,yks liian iso ja yks olikin ihan kauhee, sit palautin ne ja tilasin 2 uutta ja niitten kanssa kävi yllättäin niin että toinen oli liian pieni ja toinen oli onneks sopiva ja mukava päällä joten sen kelpuutin, nyt kun vaan pääsis  käyttämään sitä! Tässä sitä huomaa että raskaus on tehnyt tehtävänsä, vaikka ei tullut kuin +10 kg ja ne kaikki lähti niin silti ei samankokoiset vaatteet istu/ole sopivia mitä vuosi sitten olisin käyttänyt,BUU!

K(h)akin värinen takki h&m 10€


Nyt me ollaan Morden kanssa niin rättiväsyneitä että pakko ottaa iltaunet ennen Idolsia, ALI ELKHARAM VOITTOON! Ps. Lassi oot silti mun päiväunissa!

Pps. Muut vaatteet mitä ostin (ja se mekko) tulee kuvina ensi sunnuntaina ristiäisten jälkeen. Ompa jännää,hohohohoh...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

ASIAA NÄÄS