12.3.2011

Rento lauantai...

... Ainakin joillain! Mä oon rehkiny melkein koko päivän; tehnyt kinkkuaurapiirakkaa, joka tuhottiin Jossen kanssa alle puolessa tunnissa,KOKONAAN ja KAHDESTAAN, melko lihavaa ja ahnetta sanoisinko!
Käytiin reippailee rattailla kaupassa, ja nyt muistan miks ei kannata mennä lauantaina prismaan/cittariin ainakaan mammuttimarkkinoiden ja "sinun yö"- aikaan, mulla ei oikeesti hermot kestä sitä väenpaljoutta tai ainakaan niitä mummoja ketkä seisoo hyllyjen välissä hoomoilasina eikä päästä ees ohi ellei melkeen kaada niitä kumoon. Mut oli siellä jotain positiivistakin, nimittäin ihanat uudet lakanat sekä tyynyliinat, tosi pirtsakat, niistä mä pidän, tai en tiiä pidänkö tällä hetkellä kun ne makaa pesukoneessa ryppysenä jo kolmatta tuntia :/ Pölinää, nyt mä aion ottaa loppuspurtin ja olla supertehokas jaaaaaaaaaaaaa mennä saunaan, hah, tästä on tehokas rento-lauantai tehty!

2 kommenttia:

  1. Minkäs sille voi kun se piirakka vaan on niiiin herQ! :DD

    VastaaPoista
  2. Ei hitsi, mä en vihaan melkeempä mitään muuta niin paljon ku mummobangkokkia! :---D Mä oon tarkkaillu ja tehny tutkimuksia, niin osaan välttää pahimmat ajat.

    VastaaPoista

ASIAA NÄÄS