19.3.2011

Spekulointia

Ihmiset kyllä jaksaa käyttää aikansa mielenkiintoisesti, siis miettimällä että onko meidän vauvalla kaikki hyvin kun se ei itke? ON, meidän lapsi myös ilmoittaa jollain tapaa jos on nälkä,harmistuttaa,kakka tai ihan mitä vaan! Nyt Morttinen on alkanu ilmaista itseään äänekkäämmin ja mun mielestä se on ihanaa hetkeksi jään kuuntelemaan itkua enkä toimi mutta ei se lapsi siihen kuole jossei saa sillä sekunnilla maitoa vaan 3 sekuntia myöhemmin,lol! Miettihän Jossekin aluks että onko Mortti mykkä :DDDD haha,saatiin mutsin kanssa hyvät naurut! Mutta tosiaan äärettömän helpolla ollaan päästy nämä ensimmäiset melkein kaksi kuukautta, itsekin on saanut levähtää (saisin varmaan enemmänkin,mutta en anna kotihommien odottaa,urpå Hanna) ja nauttia täysillä tästä vauvavauva-ajasta. Mä en oo käyny edes ihmisten ilmoilla tuulettumassa, koska mä en vielä raaski eikä mua oikeestaan edes huvita,niin miks lähtisin jos ei oo pakko? On mulla välillä käynyt mielessä että olispa ihana käydä yhdellä rentoutumassa mut siihen ajatteluntasolle se sitten jääkin! Enkä mä yritä todistella tai näyttää kellekkään että mä olisin joku superäiti, koska ei mun tartte! Kaikki äidithän me ollaan supereita :) 

Mä oon ihan törkyväsyny tällähetkellä, Mortti valvoskeli aamu jostain kello johonkin,en muista mutta kyllä väsyttää :o Olin jopa niin itsekeskeinen aamuyöllä ja sanoin Josselle, että voitko antaa pullosta maitoa,mä en jaksa olla lypsylehmä just nyt ja niin mä sain jatkaa unta siitä hetkestä puol 11 asti, että se siitä talviriehasta tai tuli siinä lähtemisessä oikeestaan vähän muitakin mutkia matkaan :/ .... Siispä jos nauttis ees vähän tosta ulkoilmasta ja lähtis kävellen Prismaan!


kivaa lauantaita!





 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

ASIAA NÄÄS