31.3.2011

Niin fiiliksissä

Mä oon niin ylienerginen ja innoissaan... taas :D Tää on ihan kummallista, alkuviikon olin ku haudasta noussu, en jaksanu ees pyykkiä pestä kunnes tänään tajusin et  hei puhtaat alusvaatteet rupee loppumaan enkä viittis ottaa käytäntöön "käännetään nurin päin ja eiku menoks"-teoriaa, phyi!

Tänään on ollu muutenkin tosi kiva päivä; Aamulla herättiin Noukkelin kanssa seiskalta ja tajusin et mehän ollaan nukuttu koko yö heräämättä, nukuttiin 21-07, huippua! Lähettiin kaupunkiin kattelemaan vaan ja mukaan tarttu vahingossa taas kaikkee kivaa! Nooalle 5 bodya, mulle takki ja pikkupöksyt (ihan siltä varalta vaan jos ei vieläkään saa pesukonetta hurisemaan) tekosyy??? Ja sit maailman ihanin Jenna ja Daniel kävi Nooaa moikkaamassa ja muakin ehkä? Kokonaisuudessaan loistava päivä!

HUOMENTAAAAA  
Nooa ja Dani tekee tuttavuutta niin tunnistaa sit hiekkalaatikolla

Ja nyt aikani on koittanut! Lähden lauantaina liikenteeseen 11kk jälkeen,aika mahtavaa! Pärjäisin toki ilmankin, mut musta on ihana nähdä kavereita ja ottaa rennosti vaikka rentoohan tää touhu muutenkin on, mut ne kaverit ja Josse <3 Ja mikäli mummi ei otakkaan poitsua niin Josse jää pojan kanssa kotiin! Mä olen tämän ansainnut! Ja jos joku puhisee nyt siellä ruudun takana että noinko tärkeää se on ja noin aikasinko se Hanna nyt lähtee, niin kyllä ihmisten ilmoilla käyminen on tärkeää,ei niinkään se hutikka mut menee siinä sivussa, eikä ole mun mielestä edes aikaista tää mun lähtö, jotkut tyypit lähtee suunnilleen jo sairaalasta päästyään!! Mulla oli periaatteena että aikaisintaan lähden sit kun Nooa on kaksi kuukautta (tänään muuten täytti<3) ja nyt mulla on se fiilis niin mikä estää? Jos jollain on jotain kauhisteltavaa niin kirjoittakoot mielipiteensä NYT! 

5 kpl bodeja 7€(ale)

takki kollarikankaasta 20€(ale)
 ps. Onko kuvat muutes yleensä liian isoja/pieniä vai ihan sopivia?! Tuntuu et ne pöllöilee välillä :/

8 kommenttia:

  1. Takki ei oikein pääse oikeuksiinsa tossa kuvassa :(

    VastaaPoista
  2. Ei oikein, mut siitä ei saanu parempaa kuvaa ellei se ois ollu päällä, mut eiköhän se jossain kuvassa vilahda ;D

    VastaaPoista
  3. Mä ainakin sanon mielipiteeni nyt.... HAVE FUN LÖÖÖÖÖVVVV <3 <3 ja Nooalle suuren suuret pusut =)

    VastaaPoista
  4. Ja siis todellakin! :)) Nooa laittaa ison pusun takas!

    VastaaPoista
  5. piti tulla laittaa siulle tuo linkki jonhkii väliin ku se oli nii hauska,..eli Heiii löysin hyvän blogin! sivun viimenen PÄIVÄNASU :D arvaa, repesinkö! ihana ;)
    käyhän kattoo

    http://tuhti.blogspot.com/2011/05/7-day-weekend.html#comments

    VastaaPoista
  6. Nuokki: Voiii eii, hauska toi! :) Kiitti!

    VastaaPoista

ASIAA NÄÄS