27.3.2011

Nooa Joel Oskari

Tää viikonloppu meni niin että hujahti, mutta oli kyllä parasta isolla peellä! Eilen kävin hakemassa rakkauteni Jyväskylästä ja rentoutumassa Janitan "kauneustuolissa", nyt on nimittäin niiiin kauniit ripset sekä kulmakarvat, kyl tollanen 2 tunnin kauneuskäsittely tekee nannaa!


Ja tänään pieni Morttimme sai ihan ikioman oikean nimen; Nooa Joel Oskari! Oli äitylillä itkussa pidättämistä, mä melkeen arvasin että ekan virren kohdalla alkaa alahuuli väpättämään ja niinhän siinä kävi, ja taas kun mä olin skarpannu niin pappi kysyi lapsen nimen ja samalla kun Joos avas suunsa niin kyyneleet valu jo valtoimenaan ja tää sama jatku aina kun pojan nimi mainittiin ja viimeinen virsi laulettiin, sillon tais isinkin silmäkulmat kostua :')

Juhlat meni kaikin puolin hyvin, mitä nyt unohdin että meijän olis Jossen kans pitäny mennä Papin kanssa samaan pöytään ja mä urpo unohdin sillonkin tarjota hänelle kahvit kun kävi meillä kotona juttelemassa ristiäisasioita, ai hitto mikä taukki oikeesti oon, se varmaan aattelee musta vaikka ja mitä!






















Siinä olis joitain kuvia, sori en jaksa vääntää kollaaseja tms. siks kuvat on vaa tyhmästi allekkain! Mä oon niin kuitti ettei oo mitään rajaa! Siispä nyt nauttimaan perheestä ja Idolsista! Alille yhä pisteet! PUSS!

11 kommenttia:

  1. Eikä kuinka ihana nimi! :3 Ja ihana toi teijän perhepotrettikuva!

    VastaaPoista
  2. Jeij kiitos! Ton nimen keksi itseasiassa Josse,mistä mä vähän yllätyin,oisin voinu olettaa jotain ihan muuta :D

    VastaaPoista
  3. Ei mekää tarjottu papille kahvia kun se kävi :D
    -S

    VastaaPoista
  4. Huh no hyvä etten oo ainut pöllöpää! Sit kun se oli lähössä meiltä niin pyysin anteeks ja sanoin että jääthän sit ristiäisten jälkeen kahville :DD hoohho!

    VastaaPoista
  5. Meillä pappi joi ristiäisissä niin kiireesti kahvit, etten edes ehtiny samaan pöytään! Onneksi kummit piti papille seuraa.

    Kauniin nimen poika sai! :)

    VastaaPoista
  6. JOo ja meillä piti mummit :D no vahinkoja sattuu,en usko että ollaan ainoat ketkä saattaa unohtaa/ei kerkee :D

    VastaaPoista
  7. MAri: Kiitos, nimi on kyllä meistäkin kaunis!

    VastaaPoista
  8. memma: Juu on, nyt se on lähteny vaalenee :/ :)

    VastaaPoista
  9. Mun vanhempi poikanen oli ihan tummatukkanen, nyt on pellava pää. Ja tuoreempi poikaseni, 1kk, on myös tummatukkanen mutta veikkaampa että pellavapääksi muuttuu. :)
    Mutta sun poikasella on nii valtava toi tukka..niin tuuhee paksu söpö ihana! :)(oliko tarpeeks ylistyssanoja? ;D)

    VastaaPoista
  10. Memma: Juu mä luulen kans et Nooalle tulee pellavapää,isällään on ollu pienenä ihan vitivalkonen ja mulla myös,kait :D Ihanaa kun lastani kehutaan,hänhän on sellainen "pikkuhurmuri" öhhhmmm, kaks viikkoo sit paino jo 5500 g :D pikku possu!

    VastaaPoista

ASIAA NÄÄS