18.8.2011

Eihän tämä aina ole ruusuilla tanssimista

Tää viikko on ollut ihan kaikkea muuta kuin ihana. Mulla on ollut jo neljättä päivää ihan hillitön jysäri, eikä propsit tehoa. Eilen jopa aloitin retaferin popsimisen siinä toivossa, että väsymys ym. haitat häviäisivät ja tietysti turhaan, mä niin arvasin että joku kusee. Nooaa odottaessa otin yhden retaferin ja jäi muuten viimeiseks, tuli nimittäin heti ylös ja tuplasti surkeempi olo!

Eipä se Noukallaan erikoisemmin kuleksi. Tyyppi on konttaava räkäpallo ja lisäksi alaikenistä pilkottaa pikkuhampaita kaksin kappalein, kyllä mahtaa ärsyttää? Ainakin huudosta päätellen erittäin isosti! Vois melkeen sanoo, että tää on nannaa. Kaiken tän muun lisäks keli on kun morsian, eikä tonne lähde erkkikään itseään saatika lastaan ulkoiluttamaan. Samoja fiiliksiä?



                                                        Leijonamieli & Putkimiehet - Laulu sadepäivän varalle



7 kommenttia:

  1. aina ei oo herkkuu :o tultiin kans just ulkoo ja voin kertoo että vettä tuli! huh :--DD

    VastaaPoista
  2. juu ilma on aika surkee, niinku on mieliki. päänsärkyy on ollu täälläkin jatkuvasti. ps. ihana puku pienellä<3

    VastaaPoista
  3. Nuokki: Tää oli niin ei herkkuuden multihuipentuma, koko perhe kipeenä nii ei siinä oikeen riemusta hypitä.

    hheidihh: Samat fiilikset, nyt ollaan jo voiton puolella! :) Hahaa, joo me saatiin se Väinöltä ja on kyl ihan huippis :)

    VastaaPoista
  4. Mulle tuli mieleen tälläinen juttu, että mitä ajattelet omasta raskaudestasi kertomisesta sellaisille, jotka eivät itse halua lapsia? Onko se jotenkin vaikeampaa/erilaista kuin muille kertominen? :) Mulla siis ystävä, joka on raskaana, ja kertoi minulle asiasta ollessaan kuudennella kuulla raskaana. Olemme tunteneet 8 vuotta, ja olemme tekemisissä viikottain. Ystävälläni on minun lisäkseni kaksi ystävää, joiden kanssa hän on tekemisissä. Nuo kaksi ystävää, sekä työkaverinsa ja puolitutut ovat tienneet raskaudesta alusta asti. Kerrottuaan raskaudesta, ystäväni ei ole puhunut/maininnut aiheesta mitään sen jälkeen, enkä ole viitsinyt kyselläkään, koska tunnen ettei ystäväni halua puhua asiasta minulle mitään, kun kertoikin vastaa niin myöhään. Itse olen siis aiemmin puhunut ystävieni kanssa, että haluan kyllä työskennellä lasten kanssa, mutten halua omia lapsia.

    VastaaPoista
  5. tsempit!!! hyvä biisi tossa perässä ;)

    VastaaPoista
  6. Anonyymi: En ole varma ymmärsinkö kysymystä nyt oikein, mutta vastaan silti :-D

    Mitä tuohon kertomiseen nyt tulee, niin itse kerron/kerroin kaikille samalla asenteella, enkä todellakaan ajatellut jättää kertomatta tai pitkittää jollekkin kertomista vaan sen takia, ettei se kyseinen tyyppi itse halua lapsia. Mun mielestä aika erikoista! Sun kaveris suhtautuu mun mielestä väärin, mut sun esim. kandeis sanoo, että ei se sua haittaa ja korostat sitä et susta tuntuu hassulle kun jätti niin viimeiseks yms. Tietty on mulla niitäkin kavereita ketkä ei niin kauheasti tiedä/ole kiinnostunut lapsista, mut silti kerron Nooan kuulumisia ja ihan kohteliaasti mua kuunnellaan ja ollaan empaattisia :)

    Menikö ihan reisille?

    hyyni: Kiitti, tää päivä on ollu selkeesti parempi! Eikös, vanha mut iskee yhä! :)

    VastaaPoista
  7. ymmärsit ihan oikein mitä tarkoitin :D kiitos kun vastasit :) pitää koittaa ottaa kaverin kanssa asia puheeksi :)

    VastaaPoista

ASIAA NÄÄS