21.8.2011

Huuto.netin halpa maailma

Puhuin videopostauksessa niistä himoitsemistani vaunuista ja harmikseni ne jäi saamatta. Kyseiset vaunut olisivat olleet Emmaljungan twin city crossit ja vieläpä 2010- vuoden mallistoa. Tänään tein kumminkin hyvän huudon, jota en ole ainakaan vielä katunut. Erittäin halvalla helmikuussa 2011 ostetut ja alle 10 kertaa käytetyt Emma:n Jule  twin vaunut. Uskotteko, jos kerron, että olen monet illat kuluttanut siihen, että vertailen eri vaunumerkkejä ja kuumeisesti huuto.netissä huutelen mielitiettyjen perään? Toivon, että nyt olen sellaiset löytänyt! Hyvää palautetta olen lukenut näistä Emma:n vaunuista ja suurin ilo on mulle ne kääntyvät etupyörät ja vaunujen kapeus sekä keveys, ainut mikä uupuu on pehmeä kantokoppa, elikkä jos olette tietoisia hyvistä/edullisista kopista, niin infotkaa ja jos joutavana joillain teistä lojuu sellainen niin saa myös tarjota, mutta mielellään sähköpostiin (hanna.kovanen@gmail.com).
kuvat googlesta

Eilen löysin myös Nooalle ihania kirjoja ja toivon, että huutoni hyväksyttäisiin. Paketissa on 10 eri raamattu-aiheista lastenkirjaa, mm. Nooan arkki, Jeesus Galilean järvellä, Viisi leipää ja kaksi kalaa jne. Paketti sisältää myös puisen laivan eläimineen ja tietty itse laivan kapteenin, eli Nooan! Pienenä muistan kun Varkauden mummi luki minulle Salaista puutarhaa, joka on myös raamattu-aiheinen kirja alusta loppuun ihanine kuvineen, kirja kertoo mm. siitä kuinka syntyi taivas ja maa ja mitä Jeesus joutui kokemaan matkansa varrella, tai entäs Aatami ja Eeva. Ei vitsit, tulee oikein kylmät väreet kun niitä satuja muistelee, mä tykkäsin ihan simona! Älkää käsittäkö väärin, mä en ole himouskovainen, mutta uskovainen kumminkin ja ne kirjat on oikeesti aika huippuja, suosittelen!

PS. Kiitos isille!

4 kommenttia:

  1. noi tommoset kirjat on just ihania :D mä oon vissiin pienenä ollu himouskovainen ku kävin 6 vuotta vapaaehtosesti pyhäkoulu tyyppistä kerhoa ja kaikki halleluuja leirit tuli käytyä ja muistan vieläki kaikki mahdolliset jeesuslaulut ulkoa samoin ku uudentestamentin kirjat :DDDDD apua :D

    VastaaPoista
  2. Charlotte: Ei toi oo huono juttu ollenkaan, kuullostaa just hyvältä :) hehee, aika pro!

    VastaaPoista
  3. Meillä oli vino pino Ikuisia Kertomuksia, tosin ei jaksettu lukea niitä kunnolla vaan valittiin kuvista että mikä haluaisi olla, oli niin nättejä naisia :D

    VastaaPoista
  4. Meil on kans semmonen setti, missä on pikkusia raamattuaihaisia kirjoja, tosin nooan arkkia ei ole, mutta mä veikkaan että ne kirjat on ne samat :) Ja on meillä vinot pinot muitakin semmosia kirjoja! Ja Nepparin mainitsemat ikuiset kertomukset kans :)

    VastaaPoista

ASIAA NÄÄS