30.8.2011

Ikävöin vanhaa minua

Ennen olin pikkanen, söpö ja suloinen, nykyään taas liian suuri, töhö ja rupuinen. Selailin vanhoja kuvia ja kyyneleet vierähtivät poskelle, siis mitä helvettiä oikeesti? Voiko ihminen vanhentua/rupsahtaa ulkonäöllisesti tosiaan näin paljon muutamassa vuodessa, ja mitä tää perseen leviäminenkin oikein tarkottaa, nyt uskaltaisin kohottaa käsiäni ja syyttää parisuhdetta, mutta onko sekään oikein? Eihän se nyt parisuhteen vika ole, että oma naamataulu ei enää miellytä, vai tosiaan annoinko itseni rupsahtaa sen takia, että olen jo parisuhteessa ja enää ei tarvitse panostaa?

Oletteko te muut muuttuneet mihin suuntaa vanhetessa/lapsen saaneena? Voin kertoo, että kunhan tämä Pipa täältä joskus ulostautuu, nii alkaa armoton treeni, koska nyt ei pysty täysillä vääntää eikä tarttekaan :)

7 kommenttia:

  1. Voih, kyllä se on mullakin perse sekä naama levinnyt. Mäkin oon viime aikoina selaillu paljon vanhoja kuvia ja ihmetelly vaan, että miten sitä oikeesti voi muka muutamassa vuodessa rupsahtaa näin hurjasti! Ja luulis, että noi kuvat motivois mua, mut ei.. Muutama päivä eteen päin ja mun tahdonvoimani katoo jonnekkin! :D

    Kaipa mä vaan rakastan nykyää liian paljon ruokaa ja mukavia kotiolo-vaatteita.

    VastaaPoista
  2. oot ihan huippukaunis noissa kaikissa kuvissa! Mä laitan kans rupsahtamisen parisuhteen piikkiin :D vertaa kuvia oliverin odotusaikana nykytilanteeseen ni oon ku eri ihminen, huonolla tavalla :DD onko se sittenkin tää äitiys mikä rumentaa :D

    VastaaPoista
  3. Ootpas nättinä noissa kuvissa! :)
    Ja oothan sä vieläkin nätti, mutta ehkä se laittautuminen ja panostaminen tosiaan parisuhteen ja äitiyden takia jää vähemmälle. Itsellä on ainakin kolmen seurustelu vuoden aikana tulla pyöreyttä ja nyt äitiyden aikana on harvemmin meikannu ja hiukset on aina pelkästään ponnarilla. :(

    VastaaPoista
  4. Söpö ja suloinen sä oot Hanna vieläkin!

    Mutta niinku eilen juteltiinki, mulla taas on käyny ihan päinvastoin! :--D Ennen Väinöä mä olin ällöttävä! Mutta sitten taas kun muistelee hetkiä ennen ällötystä, silloin mä olin suht ihmisen näkönen... Ainakin vähän aikaa! :---D

    VastaaPoista
  5. HöpöHöpö, kaunis oot vieläkin! :-) varsinki vika kuva, bloonndiiii ;)

    VastaaPoista
  6. Rudi: No on se kumma mitä tässä hommassa mättää?! Pitäs aina vaan tsempata itteensä enemmän, mut eihs!

    Charlotte: No siinäpä se, että kun noissa kuvissa näyttää hyvältä ja nykyään sit ei, mikä meni pieleen? :-D Mimmi, älä valita, oot timmi ku pyykkilauta!

    Teddybear-: Ei mulla äitiys oo vaikuttanu siihen vaan oma väsymys ja laiskuus. Mut jokainen on erilainen ja kyllä sitä aina lohduttautuu kun näkee vielä kauheampia tapauksia kaupungilla, sinne sentään itse jaksan laittautua :)

    Essi: TUI TUI <3 Sulla on kyl menny ihan väärinpäin toi touhu, mitäs sit kun saat sen toisen, nii tuleekoha susta prinsessa? Mä oon ainaki räkäprinsessa :-D

    Uona: Niimpä, blondeja on kyl iksu :/

    VastaaPoista
  7. Mä kans levisin ku mikäki hiivataikina raskausaikana ja yhä oon semmonen. Mutta pikkuhiljaa mä yritän karistaa nää kilot ja päästä sinne omaa normipainoo ja saada ne vanhat farkut vihdoin jalkaa ilman yli tursuamisia.

    Yks mun tavoite onki saada kroppa eka kuntoo ennenku kakkosta toivotaan. Vaiks oisha se ihana saada jo <3

    Mut en kertakaikkisesti oo itteeni nyt tyytyväinen ja se kyllä näkyy kaikinpuolin plää.

    Mut nätti sä kuule oot!

    VastaaPoista

ASIAA NÄÄS