15.3.2012

Feikki, mutta silti niin aito!

Huomaatteko muodonmuutoksen? En tiedä mitä mieltä muut ovat, mutta itselläni on erittäin hyvä olo. Olen tosissani sitä mieltä, että Hanna ei oo Hanna ilman mustia hiuksia, feikkirusketusta ja muita ehostuksia. Omiin kauneusihanteisiini kuuluu itsevarmat ja vahvat naiset ja tällä hetkellä olen taas itse itsevarmuus kaikessa luonnottomuudessani. Toiset tykkäävät luonnollisuudesta ja toiset "vähän" vähemmän luonnollisista ulkonäköön liittyvistä seikoista, mutta pääasiahan on, että on itsellään hyvä olla, siitähän se kaikki muukin lähtee! Heeeei ja on tähän onneen ja iloon muitakin syitä, niistä kerron kuitenkin toisessa postauksessa, mutta pikkuvinkkinä voin heittää 73neliötä, laminaattia, pähkinää ja paaaljon paljon malttamattomuutta!

20 kommenttia:

  1. Hurjan kaunis oot ja aika kivat räpsyttimet ♥

    VastaaPoista
  2. Haha, mulla vähän sama: eilen huollatin taas ripset ja rusketin hiukan taas itseäni (tosin purkista) - tänään värjäsin hiukset mustiksi. Onko meissä ees jotain samaa? ;)

    Btw, oot nätti double mama <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Loistavuutta, epäaitous kunniaan :DD Kyllä meissä jotain taitaa olla :D

      Kiitti, kuin myös <3

      Poista
  3. nuo ripset!! vinkkejä tekoripsien laittoon otetaan vastaan! oon ihan käsi siinä hommassa! :--DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuokkiseni, osta näitä tupsuja ja pyydä vaik oona laittaa, on muute hyvät :)

      Poista
  4. Ootpa kaunis! Ja ripset ja rusketus tännekkin kiitos :D

    VastaaPoista
  5. Voi mitkä RIPSET! Mulle kanssa, ja rusketusta myös! Mulla on itseruskettavaa kaappi täynnä ja solarium 100m päässä, mut silti oon niin laiska että mun ihonväri on vitivalkonen :----D Oot kyllä niin nätti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Halvat ja helpot ripset :) Joo mulle kans tulee noita kausia, mut siinä vaiheessa kun tunnen itteni albiinokalkkunaks tartun purkkiin ja juoksen tukkaputkella solkkuun :D tää on niin tätä. Ja kiitos, niin sinäkin brutukseni :)

      Poista
  6. Miekin voisin haluta edes vähän rusketusta :P En mitään hirmu tummaa, mutta vähän edes väriä tähän kalpean kalkkunan ihoon. Valitettavasti en oo kokeiluista huolimatta löytänyt itseruskettavaa, joka ei aiheuttais miule kauheeta ihottumaa. Auringossa en rusketu eikä solarium innosta, eli oon tuomittu elämään kalpeana.

    T: Kalpea, vaalea ja ripsetön Hanna :P

    VastaaPoista

ASIAA NÄÄS