29.4.2012

Kuolema kuittaa univelat!

make an animated gif


 Nyt on muutto tehty, mutta voi että se oli rektumista. Kaikki tavarat saatiin kyllä yhdellä kertaa siirrettyä ja olin varma, että homma saataisiin hoidettua ihan muutamassa tunnissa ja nyt vaan mietin, että mitähän hittoa olen ajatellut ja onkohan mulla aivoja ollenkaan? Koko päivä meni, että heilahti. Oli ihana huomata illalla sohvalla maatessa, että hei, tää on meidän koti, tää oikeasti tuntuu kodilta. Kaksi viimeistä päivää oli yhtä helvettiä ja väänsin kunnon raivoitkua muutamaan otteeseen, enkä tiedä olenko vieläkään ihan rauhoittunut.. Tuli taas muutama muuttuja vastaan tuon meidän herra vuokranantajan kanssa, tahtonette varmasti kuulla? -Olohuoneen tehosteseinään oli jäänyt silmään pistävä kittirajaus kohta ja toivoin, että se saataisiin piilotettua, niin tää tyyppi oli sitten päättänyt taiteilla siihen päälle erittäin kauniin puun, joka lähinnä muistuttaa humalaisen harakan askelia, toisin sanoen vuokranantaja teki pahemmasta pahemman, okei kyllä, hyväähän hän vain yritti, mutta liika on liikaa ja lopputulos ei todellakaan ole mieleinen, onneksi kuitenkin televisio ja luonnonvalo piilottaa teoksen suhteellisen hyvin. Toinen pikku raivari sai alkunsa siitä, kun meidän sohvapöytään oli tullut kuljetuksessa pieni lommo, joka minua ei kyllä varsinaisesti häirinnyt ja kielsin Jossea sekä vuokranantajaa kittaamasta pöytää, niin jo jumankauta vuokranantaja oli senkin ehtinyt kittaamaan, kun mun silmä vältti. Kuka koskee toisen kalusteisiin ilman lupaa ja varsinkaan silloin, kun nimenomaan olin kieltänyt kittaamasta?? Kuitenkin hyvä loppu näille miljoonille raivareille oli se, että vuokrasetä antoi mulle luvan päättää minkälaisen uunin haluamme ja voitte vain arvata, että rosterin värinen keraaminen liesi pyörii mielessäni ja huomenna me mennään se mieleinen (luultavasti päädyn kuitenkin halvempaan, en halua olla rahamonsteri) sitten varaamaan, torstaina olen sitten onnellinen lieden omistaja! Olemme kuitenkin kaikin puolin tyytyväisiä kotiimme ja toivotaan, ettei tästä tarvitse hetkeen lähteä!

6 kommenttia:

  1. siis mitä helvettiä! PUUN?? :DDD voin vaan kuvitella.. ei luoja, ja mitä hitto a se vuokranantaja on siellä asunnolla ollu kun te majaa muutatte :o no nyt se on ohi!
    rosteri kodinkoneissa on ihan jepa, jos sitä jaksaa rätin kanssa kiillotella alvariinsa..muuten toimii :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oota vaan kun näet :---D Viemässä vikoja tavaroita, ei suotta jättäny viimetinkaan sitäkään hommaa, huh mut onneks se on enää muisto vain :D Juu ei me otettu sitä, otettiin perus rosenlew keraamisella tasolla :)

      Poista
  2. Ainiin ja Hyvää vappua! :)

    VastaaPoista
  3. no, jos yhtään lohduttaa niin itse oon muuttamassa asuntoon jota en oo nähnyt sisä-enkä ulkopuolelta, takuuvuokrasta puuttuu vielä 700e, nykysen asunnon avaimet on hukassa mikä tarkoittaa lukkojen sarjotusta, huomasin just että laminaatti on menny kuprulle joka varmaan pitää korjata, mies on armeijassa ja minä viidennellä kuulla raskaana..:-D ainiin ja oon vielä mennyt sopiin että nykysestä muutetaan 31.5 ja uuteen muutetaan sisään 1.6, missähän helvetissä olin aatellu kaikki huonekalut yön yli jemmata..:-D hohhoi tätä ihmisen järjenjuoksua.. Mutta onneks teillä se on melkeinpä ohitse ja kuvia odotellaan! Tsemppiä vielä loppuun :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oh my, mikä tarina :O Miten SULLA pysyy pää kasassa? Huh, no mut jos yhtään sua helpottaa niin asioilla on tapana järjestyä :)

      Kiitos! Sinne tsemppiä triljoonasti :))

      Poista

ASIAA NÄÄS