5.4.2012

Kuulolla!

Sorgen siis heti alkuun mun turhat lupaukset eilisen postauksen suhteen, mutta siihen löytyy hyvä selitys; Oletteko koskaan kuulleet, että työhaastattelun yhtenä osana olisi psykologinen testi, joka vie aikaa n.3 tuntia ja siitäkin ajasta 1/3 osaa käytät älykkyystestiin!? - No sellaista Josse kyhäili eilen koko illan EHKÄ(?) tulevaa työpaikkaansa varten, ihan hullua mun mielestä tää nykyaika.

Mä en taas tiedä mistä mä alottaisin kertomaan eikä uusia kuviakaan ole niin paljoa kun kuvittelin, mutta eiköhän tästä taas nousta, mielenkiintoa ja aikaa kirjoittamiseen olisi nyt ollut viimeisien viikkojen aikana, mutta tämä kone tosissaan oli reissuillaan ja kotiutui vasta eilen. Jotain hyvää tietokoneen poissaolossa kuitenkin oli, lapset saivat minun sekä Jossen 100% huomion ja vietettiin sitä kuuluisaa perheen keskeistä aikaa oikein kutkulleen, mutta sekin loppui lyhyeen, koska Joos tekee taas väliaikaisesti baarimikon hommia ja viikonloput menee siihen, mutta rahantuloa ei voi estää, TÄ?

Lapset ovat kummatkin kasvaneet, etenkin Nooalla on paljon uusia taitoja, mm. Miten äitin pylly sanoo?- "PRÖÖT", tai miten isi sanoo- "Hau hauuuu" ja apina-imitaatiokin on ihan jees. Pipastakin on tullut seuraileva ja super-nälkäinen kohta nimellinen pimu, mimmi hymyilee lähes taukoamatta jos ruokailuhetkiä ei lasketa. Pipa saa siis nimensä 15.4 eli ensiviikon sunnuntaina, siinäpä teille arvuuteltavaa. Nimenannosta puheenollen, kuullostaisiko ihan hullulta jos pistäisin pikkuarvonnan pystyyn, ideana olisi siis nimi jota teidän tulee veikkailla (Essi+ muut toverit ketkä nimen jo tietää, niin eivät saa valitettavasti osallistua) ja mahdolliselle arvaajalle olis tiedossa pikkuylläripylläri, mitä en tietenkään ole vielä keksinyt, mutta kyllähän tässä vielä kerkeää, mitä mieltä?

Ei hitto, ja en mä tänään enää jaksa mitään postausjuttuja enää vääntää, korkeintaan nuo arvonta-ohjeet :--)

Terkuin, petturi <3

2 kommenttia:

ASIAA NÄÄS