27.5.2012

Käytiin verestämässä muistoja.



Perjantaina kävikin niin hauska juttu, että tää Tate soitti mulle niitä näitä ja perhana kun menikin kertomaan, että sillä olis vippiliput krouvin kanttisiltaan, ja jos totta puhutaan niin mulle ei jääny oikeen muuta vaihtoehtoa kun ottaa auto alle ja painua Mäntyharjuun. Hitto soikoon, että juhlittiin kunnolla ja pidettiin hauskaa, ihan niin hauskaa, että hetken voi taas kotona olla. Kyllä mä sanon, että lapsuuden kaverit on parasta seuraa heti oman seuran jälkeen. Mun mielestä on ihan hullua, että sen kerran kun mä johonkin lähden, niin aina löydän itteni Mäntyharjusta, mutta onhan siellä ihan hyvä olla kun tuntee jengiä ja piirit on pienet, tiedä sitten onko se hyvä vai ei? Mävi on muutenkin aika nostalginen paikka, kun siellä on tullut vietettyä hullut nuoruusvuodet. Oli hauska huomata kun monet tyypit tuli juttelee mun kanssa ja ihmettelemään miten mulla voi olla kaksi lasta ja muistivat myös muistutella muutaman vuoden takaisista jutuista, ehkä se ihmettelyn aihe piileekin siinä, olinhan mä aika holtiton, vaikka nykyään silti tasapainoinen. Voihan sitä äitinäkin olla välillä sopivasti holtiton, mutseillakin on oikeus rokata!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

ASIAA NÄÄS