31.5.2012

Remonttia, remonttia!

Elämäntapa remonttia. Olen näiden viime viikkojen aikana ottanut syömisen ja urheilun tärkeimmäksi asiakseni heti lasten jälkeen. On tullut huomattua, että itsekuria puuttuu vielä aikalailla, mutta joka päivä on helpompi kun edellinen ja fiilis sata kertaa parempi. En ole kokeillut mitään dieettejä ym. Itse koen fiksummaksi syödä terveellisesti sekä monipuolisesti ja urheilla säännöllisesti, viikossa mulla kertyy n. 6 tuntia urheilua, ja tällä hetkellä olen erittäin tyytyväinen siihen, nim. entinen sohvaperuna. Nestettä on poistunut kehosta jo melko paljon ja sekin tekee jo oloni paljon kevyemmäksi ja paremmaksi, mutta on kyllä ihanaa ettei tarvitse mitään raskauden aikaisia kiloja pudotella, sillä nehän putosivat jo sillon muutama viikko Pipan syntymän jälkeen, nyt olis vaan tää elopainoperkele. Tänään kyllä kieltämättä ketuttaa, koska hyvä tatsi menee hukkaan, koska mä oon älyttömässä flunssanssa enkä tosissaan viitsis lähteä hakemaan salilta mitään sydänlihaksen tulehdusta, sehän se tästä vielä puuttuisi. Tiedättekö sen fiiliksen, kun voisi vaikka asua salilla? Mä tiedän ja todella toivon, että tää boogie ei olisi mikään tähdenlento, peukkuja mulle!

4 kommenttia:

  1. Täältä suunnasta paljos tsemiä sinne! Ite alotin tammikuussa 2011 muutoksen kun huomasin et vaaka näytäää melkein 130kg, nyt ollaan sit päästy 65kg ja olo on NIIIN hyvä!

    VastaaPoista
  2. mua vähän melkeen ärsyttää tulla lukeen tätä blogia kun oot niin nätti että kadehdituttaa! (onko se sana?) :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt höpöhöpö :---D Eikä kahdedituta, haha vähä repeilen tolle sanalle mut emmäkää keksi mikä muu se vois muka olla! :D

      Poista

ASIAA NÄÄS