23.5.2012

Vain apinat kyselee näin bimboja kysymyksiä!

" Each tagged person must answer the 11 questions given to them by their "tagger" and post it on their blog. Then, choose 11 new people to tag and link them in your post. Create 11 new questions for the people you tag to answer. Do not tag back to the person who has already tagged you. "


1. Kumman kanssa olisit mielummin, Batmanin vai Spidermanin? 
-  Tää on kyl paha, koska kummassakin on paljon hyviä puolia. Kuitenkin mä valitsisin ton Bättiksen, koska hämähäkit on ikäviä otuksia ja mielummin lennän komeen miehen/lepakon kainalossa kun hyppisin seitin varassa katoilla ja kaikenlisäks vielä joutuisin olemaan tekemisissä tohtori mustekalan kanssa. 

2. Jos saisit kolme toivomusta, mitä toivoisit? 
- 1. Sodat saataisiin loppumaan. 2. Hyvän terveyden kaikille. 3. Erittäin mukavan taloudellisen hyvinvoinnin, kaikille myös tämä. Taitaa siis tarkoittaa suomeksi, että köyhyys pois. 

3. Jos joutuisit autiolle saarelle ja sun pitäis valita, otatko mukaasi seuraa eli kaikki ihmiset ketkä haluaisit vai kaiken mahdollisen selviytymiseen, kumman valitset?
- Tää on selvä kompa. Mä ottaisin kaiken mitä tartteisin selviytymiseen, sillä mä aikoisin selvityä helevettiin sieltä saarelta ja mennä sit noitten mun tyyppien luokse! 

4. Sun on pakko syödä jotain tiettyä ruokaa pelkästään koko sun loppu elämän, mitä sä syöt?
- Sovitaan, että rahka lasketaan ruoaksi. Sitä mä söisin, siinä on ainakin protskua ja sillä pärjää jo aika pitkälle, ainut et tietyt tärkeet ravintoarvot jäis vähän vähemmälle, mutta eihän tänne ikuisuuksiin asti tultukkaan!

5. Jos olisit elänyt dinosaurusten aikaan, kuinka olisit selvinnyt?
- Mä oisin syöny dinosauruksia ja asunu viidakkomajassa, forever kunnes mä delaan, bitch! 

6. Pakko valita, teille muuttaa kymmenen kissaa, kymmenen koiraa vai kymmenen alle 5-vuotiasta lasta?
- Mä oon kyllä lapsirakas, mutta rajansa kaikella. Koiria mä en voi sietää ja kissatkin on ihan perseestä, mut kai mä ottaisin ne kissat ja toivoisin, että ne menettäis ne kaikki 9 henkeensä ja vähän äkkiä. 

7. Jos joutuisit johonkin lastenohjelmaan, niin mikä se olisi? 
- Nimenomaan jos joutuisin, niin luultavasti se olis joku niin dille kuten tyyliin titi-nallet tai vastaava rallatusohjelma. 

8. Jos joutuisit luopumaan yhdestä tärkeästä asiasta elämässäsi koko loppuelämäksesi, mikä se olisi? 
- Puhelimesta luopuminen ei tekis kyllä ollenkaan pahaa, koska tulee vähän liikaakin käytettyä sitä, joten se se olis. Netilläkin pärjää (ja kenkäpuhelimella). 

9. Uljas prinssi saapuu valkoisella ratsullaan ovesi taakse, miltä hän näyttää? 
- Haha, Jevgeni Malkinilta! Ihan totta, se on komee kun mikä tai sit muhun vaan vetoo frankensteinit. 

10. Asia jota et voi sietää, tai et edes halua sietää?
- Savonlinna ja suurinosa savonlinnalaisista. 

11. Kehu itseäsi viidellä adjektiivilla?
- Hauska, hupsu, hyvä äiti, vielä parempi avovaimo, "vieraille ehkä pelle, mut mun frendeille lojaali". Siinä tuli kuus, mut toi viimeinen lause oli lainattu.   

15 kommenttia:

  1. Luovutitko Mikko Koivun siis mulle? ;--)

    VastaaPoista
  2. Haha, musta kans Malkin on tosi hot :--D.

    VastaaPoista
  3. Mun uljas ritari vois olla Mikko Koivu ♥

    VastaaPoista
  4. suurinosa savonlinnalaisista..ja eikös lojaali oo sama kun luotettava?? haha :--DDDDDDDDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sillat poltettu ja kertaakaan en ole katunut! :) http://suomisanakirja.fi/LOJAALI

      Poista
  5. Nuokki, mikä sun ongelma on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Liekkö joku kettuilun tarve tai hiekkaa jossain? :O

      Poista
  6. Hahaha Hanna, repesin tuolle siun vastaukselle kutoseen :DDD
    Pus oot niin ihana <3 !!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No helvetti soikoon. Poikkeus on kyllä pikkukoirat jotka ei hauku :D NIIN SINÄKIN! pistetäänkö pimpit suhisemaan? :D

      Poista
  7. Miten kukaan voi epätykätä koirista JA kissoista???? D:

    VastaaPoista

ASIAA NÄÄS