13.5.2012

Tämän tuplaäidin päivä!

Tämä äitienpäivä oli ainakin 100 kertaa parempi kun viime vuonna, johtuen tietysti siitä ettei tällä kertaa tarttennu maata kipeän pojan kanssa sairaalan hetekoissa ja sitä paitsi tänä vuonna olen yhtä kultaa rikkaampi! Josse ja beibsit tuli herättämään mut aamulla kera aamupala tarjottimen ja ihkun kortin, loppupäivä olikin sitten super! Mun äiteenpäivä sisälsi paljolti ulkoilmaa, liian lihavaa ruokaa (morkkis, varppina meni viikon treenit hukkaan), haleja, pusuja, rakkautta ja piikkilankaa, eli siis kaikkea mitä omasta mielestä tällaisen päivän pitää sisältääkin! Mun mielestä olisi kyllä kohtuullista, että meidän arjen sankareiden päiviä juhlittaisiin useamminkin kun kerran vuodessa, edes puolen vuoden välein olisi jämpti per sukupuoli, iseille ja äideille tasapuolisesti. Toisaalta kyllähän kummeja, mummeja, ukkeja ja pappoja pitäisi myöskin juhlia ja ystävänpäiviä pitäisi olla joka viikko ja "perhepäiviä" joka päivä, aina olisi hyvä syy juhlaan ja mielikin olisi varmasti virkeämpi, mitä mieltä? No joo, ehkä meni vähän överiksi, mutta kyllä mä oon sitä mieltä, että meitä arvostetaan liian vähän siihen nähden, että kuitenkin yritetään kasvattaa jälkeläisistämme tasapainoisia ja rehtejä Suomen kansalaisia. 

Hyvää äitienpäivää!

4 kommenttia:

  1. tutun näköiset maisemat :P

    VastaaPoista
  2. hanna mua ärsyttää kun toi musta tukka näyttää ihanalta. ja mä oon just saanut hirveellä vaivalla nää omat mustasta vaaleemmaksi! :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu on se sillon ihana kun hiukset on puhtaat, eikä oo juurikasvua :---D Ja mulla ei pysy enään liven väri, se haalistuu parissa viikossa ruskeeks :/

      Poista

ASIAA NÄÄS