18.5.2012

Kyllä läski tummuu!

Musteesta nimittäin! Tatuointikuume kasvaa kasvamistaan, mutta aloitetaan nyt kuitenkin tästä yhdestä tai miksei jopa kahdestakin, katsotaan miten mun reidet kestää piikkirääkkiä! Hain netistä vähän inspiraatioita ja sitähän syntyi paljon ellei jopa liikaa, mun pää räjähtää ideoista, mutta valitettavasti se Matti jaksaa päivästä toiseen hengailla mun kukkarossa, joten osa haaveista saa jäädä odottelemaan, onneksi kroppa ei kuitenkaan mihinkään häviä. Tosiaan jotain rusetintynkää olisi tarkoitus hakatuttaa etureiteen, mutta kuitenkin vähän sivulle, saa nähdä mihin lopputulokseen tatuoijatyypin kanssa päädytään. Loistava synttärilahja mulle, toki onhan se vähän tylsää itse se kustantaa, vai löytyykö teistä vapaaehtoisia? Toinen vaihtoehto on tietysti kaapata Jossen rahapussi, mutta paljoako sekään hyödyttää kun samassa taloudessa eletään, dämit!

14 kommenttia:

  1. Mulla on kans ihan kauhee tautointikuume!

    VastaaPoista
  2. täällä myös menossa hakkauttamaan likan nimi ja jalkapohjan kuva + mua himottaa ihan hirveesti reiteen just joku sukkanauhan tyyppinen! ei meinaa ideat kyllä kesken loppua :D

    VastaaPoista
  3. Mulle tulee ens maanantaina pinkki rusetti jalkapöytään ;)

    VastaaPoista
  4. Toi sukkanauha on tosi ihana! Tommonen täytys laittaa ennen häitä :) Mullakin kauhea kuume, mutta haluan juuri sen täydellisen, mikä ei ole vielä kävellyt vastaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä se tulee, usko pois! Ja sit niitä alkaa vasta tullakin :D

      Poista
  5. sut on haastettu, heheh!
    http://mainiotyyppi.blogspot.com/2012/05/haasteiden-voittamista.html

    VastaaPoista
  6. Minkä ikäinen olet? Ootko kotoisin Mikkelistä? Mä oon Mikkelistä alunperin ja näytät niin sairaaaaan tutulle enkä saa päähäni et mistä ihmeestä voisin sut tietää! Mut ku avasin tän blogin ni olin heti et joo täs nyt on jotain hiukan tuttua :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kohta 22 ja en oo kotoisin, mutta kolmatta vuotta täällä jo asustellaan, niin ja joskus -98 taisin asua täällä vähän alle vuoden :-) Eikä, mä haluun tietää mistä tiiät mut, mäki saattaisin tietää jos tietäisin jotain vähän enemmän :D

      Poista
  7. Toi sukkanauha ja rusetit on tosi ihanat :) Kumpa itekkin pääsis hakemaan uutta kuvaa :)

    VastaaPoista

ASIAA NÄÄS