24.8.2012

Hanna ja lapset!


10 kommenttia:

  1. Voi miten söpöjä sun lapset ovatkaan, ja onhan tietty äitikin nätti :)

    VastaaPoista
  2. Sä oot kyllä tosi kaunis :) en voinu olla nauramatta nooalle ja 'kirahville' :Dhahah sulla on kyllä suloset lapset <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitooos. Sulosia ja vähän bimbojakin ehkä? :--D Ei oo omena kauas puusta pudonnu!

      Poista
  3. Voi vitsi noita lapsia. Toi noova on kyllä niin höppänä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. VAUVAKUUME,VAUVAKUUME, LÄLLÄNLÄLLÄN LIERUUUU!

      Poista
  4. Moi Hanna!
    Kattelin mun kaverinkaverin (jonka siis sillai tiiän, vaikken tunnekkaan) polttarikuvia facesta ja en mitenkää kiinnittäny huomiota muuhu ku siihe "polttarisankariin". Sit mä huomaan vaan jonku naisen reidessä samanlaisen kukan ku mitä sulla on ja siitähä se riemu vasta repeskii, kun tajusin et se oot sä. Oistpa nähny mun hämmästyneen, yllättyneen ja ilosen naaman. :) Ompas tää maailma pieni paikka. Ties vaikka mekii oltas joskus törmätty!

    Mutsiis, asiasta toiseen. Mä en tajuu miten voit olla noin supernätti! Oot oikeesti ihana! Ja nää sun blogitekstit on nii ihania ja ootan näitä ain iha innolla., sekä lapses on ihan ylisulosia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä, vähän tää kommentti yllätti mut ilosesti :-) Voitko kertoo kenestä on kyse ;) ?

      Mutsiis, enhän mä olekaan :) Voi kiitos kivasta kommentista!

      Poista
  5. "Ootteko kuullu kirahvia joka sanoo änng? Mm-m, en usko.." IHANA :D Muistutat ihan mun kummitätiä joka myöskin on ihana <3 Ni ja oot hurjan nätti, en pääse tästä yli!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vroij, vähä södee muistuttaa sun kummii :---D Nyt kuules nainen! Ei enää yhtään tollasta höpöhöpö kommenttii, sun on vaan nyt päästävä tän asian yli :D

      Poista

ASIAA NÄÄS