15.8.2012

Huijari minä, huono ihminen minä, petturi minä.

Olette ilmeisesti antaneet mulle tämän kaiken anteeksi, tai ainakaan bloggerin lukijoita ei ole karannut enempää kuin kaksi, eli kiitos siitä että olette odottelleet tunnollisesti tai sitten vaihtoehtoisesti unohtaneet kokonaan blogini ja sen myötä ette ole huomanneet poissaoloani :-D Kyllä on sydäntä lämmittänyt, kun jengi on ihmetellyt tekstiviesteillä, soitoilla, chatissa ja jopa toisten blogissa miksi musta ei ole kuulunut ja olisiko mahdollista saada kutsua blogiini, kuitenkin teidän iloksenne (lue: ihan miten tykkäät) olen kuvioissa mukana ja pyrin pitämään lupaukseni tai edes ilmoittaman jos haluan taas hetkeksi hiljentyä. Mä en siis todellakaan tiedä mikä muhun iski ja mistä tuli totaalinen kirjoitus burn out?

Tällä viikolla mua on kovasti sylettänyt kun on joutunut jättämään treenit takavasemmalle ja joutunut keskittymään niinkin normaaliin asiaan kun hengittämiseen. Voin kertoa, että tupakan poltto on ollut mielessäni erityisen paljon, tai lähinnä sen lopettaminen ja vaaralliset haitat. Maanantai iltana oloni oli aika tukala siitä huolimatta vaikka olin kiskonut vuorokauteen kokonaisen ventoline kiekollisen (normaalisti kestää n. 10 pv). Soitin päivystykseen ja lähdin kiireen vilkkaan hakemaan itselleni helpotusta hengittämiseen. Kauhea ajatella, että minä 22-vuotias likka vedin happea kaasunaamarilla koska mikään muu ei enää auttanut. Onneksi lääkäri rupesi herättelemään mua ja kertoi että Päijät-Hämeen nuorin keuhkoahtauma potilas on vain 27-vuotias, eli nyt mun viimeistään olisi korkea aika miettiä haluanko elää normaalisti vai kulkea mahdollisesti muutaman vuoden päästä happipullot selässä. Miettikää tekin, ei ne kissan kokoisilla kirjamilla tehdyt varoitukset turhaan siinä askin kyljessä ole.

Mutta loppuun vielä nöyrimmät pahoitteluni kurjasta katoamistempusta! Ootte kivoja! :-)

13 kommenttia:

  1. Hyi kamala. Hengenahdistus on kyllä oikeesti shit man-juttu.

    VastaaPoista
  2. Mä just eilen kerkesin kysymään Emmalta, mihin oot kadonnu :D:D

    VastaaPoista
  3. HUH säikähdin jo! Poikaystävä kysyi että mitä, kun suustani pääsi että EIKÄ!Sanoin et lemppariblogi on menny piiloon :-)Onneksi oot päk tu pisnes!

    VastaaPoista
  4. No niin! Kiva kun palasit :)
    -s-

    VastaaPoista
  5. minäkin lukenut blogasi vuoden ja oikesti suutuin hetkeksi!:D voi elämä miten tylsä elämä minulla

    VastaaPoista
  6. Blogi hiljaisuus taisi jatkua ennenkuin se edes uudestaan alkoi!!? siis, mitä täällä tapahtuu? omituista

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eikö? onneksi mä saan kirjottaa koska tahdon ilman että mun ees tartteis selitellä siitä mun lukijoille!

      Poista
  7. Löysimpä siun blogin :) Tuosta hengenahdistuksesta tuli mieleen yks liikkatunti talvella yläasteella ku olit käyny niis astmatutkimuksissa ja oli jtn puhetta muitten kans (muistaakseni) tuosta tupakasta.. :)

    VastaaPoista

ASIAA NÄÄS