30.8.2012

Kun se tietty kuume iskee..

P1170075-001

...Niin sille on vaan tällä kertaa mahdettava jotakin ja pidettävä pää kylmänä sekä vauvat poissa mielestä. Tiedätte jo varmasti mistä puhun? Alkaa v:llä ja loppuu e:hen, no se vauvakuume. Oi ja voi. Mä niin ikävöin viime vuotta, en sillä etteikö tämä vuosi olisi yhtään sen parempi, mutta viime vuonna mulla oli pikkuinen tyttönen vatsanahkani alla odottelemassa helmikuuta jolloin saisi tulla kanssamme tänne. Tämä sama tunne tuli mulla muutama hetki sitten aiemminkin, mutta selvisin siitä suht hyvin Nooan harjoittelevan uhmatuhman avulla. Kun tuhman pojan tilalle on tullut kiva poika ja nähtyäni monet vauvamasut polte on mahdoton. Sydäntäni puristaa tälläkin hetkellä. 

Kaikki ihmisethän ovat jossain hyviä, ja pitkän pitkän tuumailun jälkeen tajusin missä mä olen hyvä ja vastaus siihen on synnyttäminen ja äitinä oleminen. Tämä on varmasti parhain duuni missä mä olen koskaan ollut ja tulen olemaan. Rahallisesti palkka on olematon, mutta palkitsevaa tämä työ on kun mikä ja tätä onneksi jatkuu maailman loppuun asti. Miksi mä en siis voisi olla ammatiltani synnyttäjä ja raskaana oleva hyvä mutsi kerta toisensa jälkeen? Miksi mulla ei vaan voisi olla tarpeeksi rahaa ja muita resursseja monen lapsen tekemiseen? Katkeroidunko siitä ettei Josse haluakaan enempää lapsia vai huomaankohan jossain vaiheessa, että kappas, sinne se vauvakuume menikin jo?

14 kommenttia:

  1. Ihana hanna!mä niin arvasin tämän.Tehkää ihmees se vauva!

    VastaaPoista
  2. Eikö josse halua enempää lapsia? Mulla on sama ongelma! 2 lasta on joo, poika ja tyttö ja kaikki hienosti mut silti kaipaan sitä yhtä (ainakin) tähän vielä!:s älytön vauvankaipuu mutta miehen mielestä hyvä näin, onhan mustakin mutta silti se yks pikkunen kummittelee mielessä! Aaargh!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se ainakaan nytten, enkä mäkään paitsi salaisesti. Tää paha kuume johon ainut lääke valitettavasti on vain vauva hiipuu ehkä joskus? Toiv. pian!

      Mä niin tiedän sun tunteen! ps. taas alkoi vatsassa kihelmöimään kun aloin miettimään kolmosta!

      Poista
  3. Ihana postaus! Meillä taas on 1v poika ja mulla on ihan kauhee vauvakuume, mut mies ei haluu toista. Mä niin toivon et se muuttais mieltä viimeistään parin vuoden päästä! Oon aina unelmoinu kahesta lapsesta, toivottavasti se ei nyt kaadu miehen takia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Älä anna haaveiden kaatua ja vaan juttele sun miehelles siitä kakkosesta ihan tosissas, kato herättelet sitä vähän ja jos se ei auta niin ravistele vaikka!

      Poista
  4. Täällä myös on yritetty kaikin keinoin vältellä vauvakuumetta ja toiseksi oon ihan onnistunut siinä ;D toivottavasti se ei iskekään ihan hetkeen, se kun voi olla niin raastavaa.. krooninen tauti ehkäpä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä niiiin samaistun suhun paitsi että välttelyt ei auttanut ja tää kuume on jo tosi pahana!

      Poista
  5. minkä ihmeen takia te tekisitte nyt lisää lapsia jos teidän parisuhde on muutenki ollu vähän "kattellaa miten käy" meiningillä? eiks helpottais jaksamista jos parisuhde vois paremmin ja eihän teillä mitää kiirettä oo.. kerkeette vielä monet iltatähtösetki tehdä vielä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Missä kohtaa Hanna sanoi, että he juuri nyt ovat tekemässä kolmatta lasta? Aina saa haaveilla, ei kannata ottaa vakavasti! ;)

      Poista
    2. Mitä ihmeen jaksamista? Mä jaksan kuule erittäin hyvin, kiitos vaan! Ja tosiaan, oonnko puhunut lasten tekemisestä? EN, aina saa haaveilla!

      Mirka: Osuit naulan kantaan!

      Poista

ASIAA NÄÄS