29.8.2012

Tuppurainen ja Tapparainen.


Tästä päivästä ei riemua puuttunut. Pojat jaksoivat hauskuttaa toisiaan ja meitä melkein 12 tuntia tauotta. Välillä riemuittiin kun viimeistä päivää ja välillä taas riideltiin samaan tyyliin, mutta pääasiassa meillä oli erittäin hauska päivä. Varmasti hauskin sitten aikoihin. 

Mä oon ollut jotenkin ihan finaalissa näiden omien kuvioiden ympärillä, joten tällaiset reissut piristää mieltä kummasti. Oikeastaan mun tekisi mieli reissailla koko ajan ja tehdä asioita joita olen suunnitellut näiden mun äitiyslomien aikana, mutta jostain syystä lähes kaikki suunnitelmat ovat vain suunniteltuja, vähän niinkun puoliksi tehtyjä. Kesälläkin sitä suunnitteli tekevänsä vaikka mitä, mutta todellisuudessa saatiinkin vain katsoa ikkunasta kun vettä tuli taivaan täydeltä ja sitten tyydyttiinkin piirrettyjen katseluun ja muihin sisä-askareisiin. Asia on onneksi vielä kuitenkin korjattavissa näiden viimeisten lomakuukausien aikana. Ainakin me mennään vielä Heinolaan, se on varppi!

2 kommenttia:

ASIAA NÄÄS