28.10.2012

Jännittää!

IMG_6553

Hyvä sunnuntai. Tänään mulla on ollut aikaa siivota, pestä pyykkiä ja pohdiskella tulevaisuutta. Kaiken tän pohdiskelun jälkeen mulla on triplasti positiivisempi fiilis kuin tällä viikolla ja oon aika varma siitä että huomisen jälkeen olo on megahyvä! Huomenna astun pitkän tauon jälkeen työsaappaisiin ja suoritan viiden päivän harjoittelun tulevassa oppisopimuspaikassani. Kyllä vaan jännittää kovasti, mutta olenhan mä ennenkin osannut töitä tehdä, tarkalleen ottaen 2 vuotta sitten. 

Suurin ongelma mulle tässä touhussa on se, että saadaanko lapsille sisaruspaikka ja nimenomaan perhepäivähoitajalle. Mä koen parhaaksi, että Nuppu pääsee isoveljensä kanssa samaan paikkaan ja onhan se muutenkin helpompaa aamuisin kun ei tarvitse moneen eripaikkaan lapsia kuljettaa. Kiire tulee, nimittäin hoitopaikkoja täällä pitää hakea neljä kuukautta aiemmin ja helmikuun alkuun ei ole kuin kolme kuukautta jolloin mun koulu/työt kunnolla alkavat. Saas nähdä, ei kait ne nyt voi olla antamattakaan niitä paikkoja? Perhosia vatsassa, mutta ihan hyvällä tavalla :-)

8 kommenttia:

  1. jipii mäki meen huomenna työharjoitteluun! :)

    VastaaPoista
  2. Mulla on mennyt ohi, että mitä alaa olet menossa opiskelemaan? Haluaisin itsekin suorittaa lähihoitajan opinnot loppuun oppisopimuksella, kunhan meidän poika 1kk vähän kasvaa. Kerro sitten miten meni! Tsemppiä! :)

    VastaaPoista
  3. Minne sä menitkään töihin? Tsemppiä kovasti! Itelläki alkaa huomenna viikon loman jälkeen koulu ja mulla on taas ihan erilaiset fiilikset, ei nappaa! Mut joululoma on vain 52 päivän päässä ;)

    VastaaPoista
  4. voii kun oot niin nätti! :) ja tsempit sinne! :-)

    VastaaPoista
  5. Heii miten päiväsi meni? jännititkö aivan turhaan? ;)

    VastaaPoista
  6. Jos pärjää 2 lapsen kanssa niin pärjää missä vaan!

    VastaaPoista
  7. Miten meni ensimmäinen päivä? :)

    Blogissani olis haaste.

    VastaaPoista
  8. Onnea ja intoa matkaan! Meilläkin on toi 4kk, mutta oli joku sääntö että jos olot merkittävästi muuttuu niin paikka järkätään nopeasti (mulla muuttumiseksi laskettiin juurikin kouluun pääsy ja saatiin paikka tosi nopeesti). Tsemppiä :)

    VastaaPoista

ASIAA NÄÄS