27.10.2012

IMG_6530IMG_6505IMG_6524IMG_6484

Voi noita pikkukamuja kun he jälleen tapasivat liian pitkän tauon jälkeen. Vietettiin tänään huippu äiti-lapsi iltapäivä Ritan ja Luukaksen kanssa. Iltapäivä sisälti mahdotonta riekkumista ja vähän herkkujakin, eli ei siis mikään pöllö lauantai. Oikeastaan mä olen potenut vähän huonoa omaatuntoa siitä etten ole ollut niin aktiviivinen ulkonaliikkuja kun pari viikkoa sitten. Mulla on varmaan joku la(a)maannus ja voisin vaan pötkötellä peitoissa ja katsoa hömppää. Tuossa lumessa on kuitenkin joku ihmeentekijä, nimittäin elämä vaikuttaa heti paljon valoisammalta kun maa on valkoinen eikä ole koko ajan niin kamalan synkkää. Nyt mä kyllä päätin, että palaan vanhaan ruotuun ja hinaan hanurini joka päivä ulos ilman toinen toistaan hölmömpiä tekosyitä. Seo jämpti!

2 kommenttia:

  1. Minkä kokoinen Nooa on? entä haalari? olen aikeissa ostaa molo:n haalarin toiselle lapselleni ja mietin että meneekö koot mahdollisesti ylä kanttiin? Ei siis ole aiempaa kokemusta kyseisestä merkistä

    VastaaPoista
  2. Meillä muksun bodyt ja housut on 80 ja 86. Molon haalarimalli, jossa on kaksi vetoketjua ("vauvamalli") kokoa 86 on just passeli. Alle saan villahaalarin tarvittaessa mut pituus ym. on nyt kohdallaan. Toivottavasti myös kevät talvella. :)

    VastaaPoista

ASIAA NÄÄS