7.10.2012

"Kattokruunu"


IMG_5700 IMG_5703

Tuollainen vanhanaikainen keittiöhässäkkä, aika kaunis minusta. Meidän keittiö on muuttunut hyvinkin maalaisromanttiseksi ihan vaan pienellä pintaremontilla. Mä vähän innostuin ja idea lähti tuosta roikkuvasta telakasta, tai siis mä innostuin ja Josse oli ylläriksi sen sopivaan nurkkaan porannut kun me oltiin reisussa. Mä en halunnut koukkuihin roikkumaan mitään kauhoja ym. Sovitin kyllä, mutta ei kuitenkaan miellyttänyt. Tässä viimeisen kahden kuukauden aikana olen hyvinkin aktiivisesti metsästänyt täydellisiä sydämiä. Ei löytynyt tiimarista, ei pentikistä eikä mistään muualtakaan kunnes tällä viikolla törmäsin noihin söpöliineihin sinooperissa ja nappasin ne hymyssä suin mun matkaani. Muistin että koukkuja olisi ollut 4 joten yksi uupuu ja sen puuttuvan sydämen osto on ensiviikon tehtävissä numero ykkösenä. Lankkujen päällä on väliaikaisesti muutama tuikku ennen kuin keksin sinne jonkun paremman idean, mutta harmaita hiuksia tuottaa ne pienet naulat jotka hankaloittavat minkään esineen pysymistä sielä. Söötti se on silti! Olisko teillä mitään visiota, kertokaa ihmeessä!








2 kommenttia:

  1. IHANA! Mistä toi on? :) mun mielestä noi tuikut on tuolla päällä kauniita, ja ite ainaki harkitsisin vielä niitä kauhoja tohon koukkuihin. tai sit jotain puisia välineitä tai öö kattiloita? Mukeja? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saatiin ylläri ylläri mein mutsilta, muta hobbarista se alunperin on :) Mäki harkitsin heti kun toi kotiutui meille ja kokeilinkin mut ne ei vaan näyttäny hyvältä. Tykkään noista syrämmistä kun ne on niin hennot ja söpöt :-)

      Poista

ASIAA NÄÄS