26.10.2012

IMG_6432

Tulihan se lumi tänne Etelä-Savonkin perukoille. Lumi on yhtäkuin talvivarusteet, joten tuumasta toimeen ja Nooalle uusi ihana haalari päälle ja pihalle lomps. Nooan mielestä "vesi" oli siisti juttu ja pitihän sitä vähän maistellakin. 

Tänään tehtiin Jossen kanssa vihdoin hyvä peliliike ja hommattiin kummallekin kunnon talvitakit, ei siis stressiä enää niiden suhteen. Mä en ostanutkaan sitä stadiumin takkia josta silloin kirjoittelin tänne blogiinkin vaan löysin mun viimevuotisen ihastuksen Top-sportista ja mikä parasta; puoleen hintaan. Josse tilasi itselleen saksasta tällaisen ja mun mielestä toi on niin Jossea, toivotaan vaan että se on hyvä. Nupulle on hommaamatta vielä parempi haalari, mutta olen suunnitellut ostavani samanlaisen kun Nooalla, mutta ruskeana. Josselle kerroin asiasta, mutta hän on kuulema lukenut vauvalehden sivuilta, että lassiekin on ihan hyvä. Tiedättekö kuinka meinasin kuolla kun tyyppi päästi tuon sammakon suustaan? Lukeeko mun mies av-palstaa? Haha, apua! Pitänee ehdottaa, että Josse alottaisi oman blogin; "isi testaa". Joo, mutta siis Nupulle tulee se pyxis Jossen ehdotuksesta huolimatta. Voi luoja, anna mun kaikki kestää.

6 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Aihe vapaa palsta! http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/aihe_vapaa

      Poista
  2. Nooa on niiiiin söpö <3

    VastaaPoista
  3. pelottavaaa, luin blogiasi ku nooa oli taapero ja nyt se iso komea poika! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin se aika vaan menee. Välillä mä oikein jään miettimään että missä vaiheessa siitä kasvo noin älyttömän iso jäpikkä! :)

      Poista

ASIAA NÄÄS