3.10.2012

IMG_5619

Poikanen oli eilisen päivän kuumeessa, joten ulostautuminen oli tänään mahdotonta. Hurraa, kylläpä meillä on käynyt aika pitkäksi, etenkin Nooalla. Onneksi tuli kuitenkin iltapäivä ja Josse kotiutui, mutta se siitä ilosta kun päivystyspuhelin soi ja tyyppi lähti takaisin hommii. Huh, onneksi tuli vielä ilta ja iskä tuli kylään. Päivä oli pelastettu!

Nooa oli sekaisin kun Ellun kanat ja mua hymyilytti. Voi sitä onnenmäärää kun ukki vähän leikitti ja näytti veneen kuvia. Mä en käsitä miten noi pikkuiset innostuu ihan pienimmistäkin asioista ja leikkejä on toistettava miljoona kertaa ja naama on kaukana näkkäristä, joka iikalla. Ihana pelastus tosissaan toin mein faija, mä olin oikein yllättynyt kun iskä tarttu lusikkaan ja rupesi syöttämään Nuppua ja tarjoutui jopa samalla Nooan syöttämiseen kun kaveri kävi hankalaksi, mietimpähän vaan jälkeenpäin että olisi ollut varmasti näky kun ukkipukki-ähä olisi selvinnyt moisesta 22 vuoden jälkeen. Lapset saivat ukilta myös pikkuisen pätäkkää, joten huomisen suunnitelmat ratkesi välittömästi ja me suunnataan kaupungille talviasusteiden ostoon. Oi kuinka ihanaa, mökkihöperöityminen on huomisesta lähtien historiaa!

5 kommenttia:

  1. mietimpähän vaan jälkeenpäin että olisi ollut varmasti näky kun ukkipukki-ähä olisi selvinnyt moisesta 22 vuoden jälkeen

    ????? en ymmärrä tapaasi kirjoittaa :D eikös se isäs nimenomaan suoriutunu syöttämisestä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha aivot jäässä, enhä mä ees tajuu mitä oon kirjottanu :DD

      Poista
  2. mä luin että ulostamisesta :DDDDDDDDD

    VastaaPoista
  3. Huhah, minä pohjaman tyttö vierailin torstaina mikkelin keskustassa shoppailemassa lomareissulla, ja just sain sanottua miehen rötkylle, että muistaakseni yks bloggari, kenen blogia seuraan taitaa asua Mikkelissä.. Eikä mennyt kuin vaivaset 5min nii siinähä sinä työnsit GinaTricotissa rattaita minu ohi :D

    VastaaPoista

ASIAA NÄÄS