14.10.2011

8 x minä

1. En voi sietää iskelmä- ja muita humppakanavia. Jossea dissaan siitä että kuuntelee iskelmää, mutta silti usein suihkussa/autossa laulelen Juha Tapiota, Yölintua, Neljän Suoraa ym. minun korviini yhtä "tasokkaita" yhtyeitä.

2. Aamuni menee pieleen, jos Noukka ei ole tehnyt kakkoja aamuvaippaan, vaan tekee ne seuraavaan tai jos vessapaperia ei ole kun menen aamupisuille, TAI jos kahvinkeitin on väärässä paikassa eikä sielä nurkassa, jossa sen kuuluukin olla. Illalla jos likaiset vaatteet lojuvat sängyn vieressä, niin tietää että seuraavakin aamu on tuhoon tuomittu, tai oikeestaan koko päivä. 

3. Loukkaannun todella helposti. En voi sietää osaa (kauko)sukulaisiani ns. paskojen piirteiden ja sitä kautta paskan huumorin takia. Muhun ei vaan huumori toisten kustannuksella uppoa, mun mielestä se on lähinnä raukkamaista ja kertoo ihmisestä ettei osaa olla muuten "hauska" kun herjaamalla toisia. Saan isot raivot.

4. Mietin usein nukkumaan käydessäni vanhoja aikoja, Jossea ja minua muutaman vuoden takaa ja kaikkea mahdollista muuta. Raha-asioita tai muita tylsiä juttuja yritän olla miettimättä, koska unet menee väistämättä jos yksikään dollari pyörii silmissä/mielessä.

5. Olen tosi äiti-riippuvainen. Soitan jokaisesta pienestäkin asiasta ja kysyn hänen mielipidettään. Yleensä soitan äitille heti ensimmäisenä jos Nooa oppii jotain uutta (ESIM. TÄNÄÄN OPPI TAPUTTAMAAN!!!!) 

6.  Olen kova suunnittelemaan, mutta yleensä toteuksissa kosahtaa, jäävät siis toisin sanoen puolitiehen ja harvemmin toteutuvat ollenkaan. Lasken myös aina paljon jää rahaa laskujen ym. pakollisten menojen jälkeen, mutta silti rahaa on paljon vähemmän mitä olin laskenut muka jäävän. :----/

7. Olen sitä mieltä, että tein virheen siinä kohtaa kun värjäsin ihanat tuhkanvaaleat hiukseni takaisin mustiksi, nykyään pitää olla koko ajan värjäämässä etten näyttäisi kaljulta (omat hiukset vaaleat). Tosin raskausaikana pyrin liikavärjäämisiä välttämään. 

8. MÄ TOIVON ETTEI MULLE ENÄÄ KOSKAAN LAITETA TÄLLAISIA KERTOMISHAASTEITA, KOSKA NÄITÄ ON VAIKEA KEKSIÄ, TAI VARSINKIN MIETTIÄ MITÄ HALUAA KAIKILLE KERTOA!!!

ps. Enkä ainakaan kerro edes haasteen sääntöjä tai haasta ketään.

4 kommenttia:

  1. VOIT OLLA VARMA, ETTÄ JOS MULLE VIELÄ JOSKUS TÄLLENEN SIUNAANTUU, HAASTAN SUT!

    VastaaPoista
  2. Hahaha toi 6. kohta on ku mun suusta! :D en vaan tajuu minne ne rahat meni jotka laskin että mulla pitäis olla :P

    VastaaPoista
  3. 6. kohta sopis myös tänne :D Minne ne rahat menee? JA MISTÄ NIITÄ LASKUJA TULEE?!?!?!?!?! Ja myös tuo äiti juttu... Oon ihan samanlainen. Kysyn aina äitin mielipidettä ja sitten ohjaan kuitenki miestä tekemään omia päätöksiä eikä aina totteleen äitiään :D HAHAHA!

    VastaaPoista
  4. Ja toi 2 on ku mun suusta,noi kaikki lauseet :D

    VastaaPoista

ASIAA NÄÄS