4.9.2012

Kun olohuoneen seinä tökkii..

20120903_165512
..Kannattaa lähteä inspiroitumaan maalikauppaan. Maali-ideakin ehti muuttua pienessä hetkessä tapetti-ideaksi.  Kuvassa kärkikolmikko ja tämän hetkinen lemppari on tuo keskimmäinen! Ylin tapetti on mun mielestä erittäin kaunis, samoin kun ihan alimmainen, mutta kyllä toi raitatapetti vaan iskee eniten. Tarpeeksi ajaton ja moderni, that's the way aha, aha I like aha, aha. Pitää käydä hakemassa vielä tapeteista mallikappaleet ja katseltava miten ne tässä meidän valotuksessa käyttäytyvät, mutta minä kyllä näen jo sieluni silmin ihanan raitaseinän ja uuden sohvan (mutta siitä s:llä alkavasta ei saa vielä puhua).

Mun unelma olohuone olisi valkoinen, jossa olisi pastellin sinisiä yksityiskohtia. Tähän olen päättänyt pyrkiä, mutta sen minkä olen sisutuksesta oppinut, on se ettei kannata duunailla älytöntä vauhtia. Mieli ehtii muuttua matkan varrella varsin monta kertaa ja sit ottaa pattiin kun kaikki on tullut hommattua ja  valmis toteutus onkin hieman erilainen kun mielikuva, niin kävi olohuoneemme kanssa. Katsotaan, sanoi lääkäri.

6 kommenttia:

  1. Mun tädillä oli tota ylimmäistä, eikä se näyttänyt yhtään hyvältä enää kotona seinässä, vaikka olikin paljon luonnonvaloa tilassa, johon se laitettiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu ja voi olla vaik se oliski kiva et jossain vaihees rupee hyppii silmille!

      Poista
  2. Keskimmäinen ehrottomasti!

    VastaaPoista

ASIAA NÄÄS