27.9.2012

Mites mun talvikuteet?

kuvat2

 Vielä kuukausi sitten mietin omia välikausivaatteita, mutta ne taitavat nyt jäädä, kohtahan se talvi kuitenkin taas tulee. Aikasempina talvina mä en oo satsannu mihinkään pihavaatteisiin, koska mulla ei ole ollut lapsia ja viimetalvi oli asia aivan erikseen jättimahani kanssa jolloin ulkovaate-vaihtoehtoja ei ollut, vaan mun oli mentävä samoilla rytkyillä mitkä olivat käytössä talven 2010 kun odotin Nooaa. Tuon talvitakin haluan varmasti ja niin muuten noi kaikki muutkin. Toppahousut mulla on viimevuotiset, silloin ne ei tosin mahtuneet kiinni kokonaan ja nyt putoavat välittömästi. Pakko varmaan nekin hommata?

Toivottavasti pääsisin rikastumaan viimevuoden talvitakeilla jos meinaan kollaasin vaatteet ostaa ja ns. "hienosteluvaatteetkin" ois ihan kivat. Kierrättäminen kannattaa! Mä muuten halusin itelleni ehdottomasti noi crocsit talveks, koska tiedän niiden olevan lämpimät ja ne varmasti passaa mun käytön, niin ja tietty mulla pitää olla samikset kun Noovalla. Jossen mielestä Nuppu saa pärjätä Nooan viimevuotisilla viikkareilla, kuulemma meillä oli joku diili niiden kenkien suhteen kun niitä oltiin ostamassa, höpöhöpö en muista sopineeni mitään. Köyhä ei voi ostaa halpaa ja nää on taas niitä pakollisia ostoksia, kun kumminkin tulee tuolla lumessa telmittyä, en ainakaan paleltua tahdo. Mites teillä, kiinnostaako hinta jos laatu on hyvä?

3 kommenttia:

  1. Hirvee pihi, ostin viime vuoden takinkin 15€ alennuksesta :-D Ymmärrän ton laatu-asian ja oon usein samaa mieltä, mutta en vaan kykene käyttämään mun rahoja kalliisiin asioihin!

    VastaaPoista
  2. missä tollanen ihana takki on myynnissä ?? <3

    VastaaPoista
  3. On ihana takki kyllä! Ite ostin viime vuonna talvitakin lahjakortilla, jonka sain joululahjaksi ja sitä ennen oli vissiin joku vanha takki käytössä en muista. Kierrätystäkin kannatan! Mut olishan se kiva jos ois rahaa enemmän.. sillon tosiaankin ostaisin hienoimpia ja etenkin laadukkaita vaatteitä itelleni ja tyttärelleni :)

    VastaaPoista

ASIAA NÄÄS