24.9.2012

Uusi tukkade.

20120922_231109

Mustatukka on historiaa ja muistuttakaa mua tästä vannoutumisesta jos joskus ikinä enää suunnittelen värjääväni päätä mustaksi. Aika kiva mun mielestä ja itse viihdyn uusissa hiuksissa loistavasti. Mä en ymmärrä mikä siinä on, mutta aina jotenkin ajaudun mustiin vaikka vaaleampi sopii melkein paremmin, ei ole ainakaan läheskään niin synkkä ja kylmä kun ihan tummilla. Ainut miinuspuoli mun mielestä on se, että moniväriset hiukset ei mätsää kaikkiin vaatteisiin ihan niin hyvin kuin sysimusta tai vastaavasti täysin blondi tukka. Tarkoitus olisi kuitenkin saada tästä reuhkasta mahdollisimman luonnollinen ja mielellään alkuperäinen tukanväri, mutta saas nähdä kuinka käy ja kestääkö mun hermosto niin pitkää prokkista. Mitäs mieltä, hot or not?

8 kommenttia:

ASIAA NÄÄS