12.6.2012

Häähumua

Askarreltiin eilen ajankuluksi kutsukortit ja voin kertoa, että viiden tunnin näpertelyn jälkeen on sormien päät aika hellät ja silmissä pyörii sarjatyönä viisibiljoonaa rusettia. Kuten ylimmästä kuvasta huomata saattaa, niin on tämä meidän morsmaikku kovin stressaantunut ja perui n.100 kertaa tuon viiden tunnin aika tulevat häät "perutaan häät, perutaan yhteinen hautapaikka", voitteko kuvitella, että minä omin pikku kätösin tein melkein kaikki kutsut, kun toinen jurmutti vieressä (kyllä mua vähän hassutti). Tekisi mieli sanoa, että nyt on suurinosa valmisteluista tehty, vaikka todellisuudessa eilinen askartelu oli vasta ensipuraisua, näinköhän mullakin jossain vaiheessa kasvaa ylimääräisiä stressisarvia päässä? Harmi etten voi kertoa polttarivalmisteluista mitään, koska se fömän kenen häitä valmistellaan lukee myös tätä blogia, mutta sovitaan vaikka, että se on kaikille yllätys. Tulipahan vaan tässä mieleen, että koskas sitten meidän omia häitä valmistellaan tai edes suunnitellaan?

10 kommenttia:

  1. Mietin ensin että onko mulla mennyt ny jotain ohi, luulin että omia kortteja pakerrat ;) vaikka muistan lukeneeni että et saanut haaveiltuja ristiäis/häitä. Mutta sit lopussa tajusinkin että ne on toisen leidin häät tulossa. Höh, no toivottavasti kohta nähdään sutkin bridezillana! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valitettavasti ei oo menny :D Musta tuntuu, että mä oon kaasonakin liian vaativa niin mites sit itse tähtenä? :D

      Poista
  2. Et oo ainoa joka tahtois naimisiin!

    VastaaPoista
  3. mäkin olin heti että whaaat ootte menos naimisiin mutta ei sittenkään :D joo niitä omia häitä ootellessa.. mulla ei tosin oo sillai mitään kiirettä koska mulla on ihan hirveet vaatimukset mitkä hommat pitää olla kuosissa ennen häitä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samat fiilikset, rahaa pitäs olla ainakin muutama tonni enemmän, eikä kyllä riitä muutamakaan, mun häihin uppois ainakin kymppi eikä tekis ees tiukkaa :)

      Poista
  4. Määki luulin että mulla on mennyt nyt jotain ohi ku jotain hääkutsuja oot tehnyt xd Kenen häät on tulossa? :)

    VastaaPoista
  5. No jo mä ajattelin, että et sä kyllä ole mulle mitään kertonut _teidän_ häistä!

    VastaaPoista

ASIAA NÄÄS