13.6.2012

Ihanaa täyttää 21, ensi vuonna sitten juhlitaan kakskymppisiä?

Kerrankos sitä 21 vuotta täytetään, vaiko kaksi? Mä olin niin varma, että täytän vasta kaksyks, mutta väärässä oltiin ja pahasti, eli toisin sanoen mähän olen jo vanha kurppa. Karseeta ajatella, että yhdeksän vuoden päästä juhlitaan taas pyöreitä lukuja ja sit viimeistään ollaan kurppia, oikein hugekurppia! Omaa vanhenemista ei edes oikein muista ja jos totta puhutaan, niin ei haluakkaan muistaa. Jotenkin sitä aina ajattelee lapsista, että hei Nooahan on jo kohta 1,5 vee ja Nuppu huomenna 4 kk ja sitten ihan unohtaa, että siinähän vanhenee itsekin siinä sivussa. Tänään kuitenkin juhlistettiin sen verran, että syötiin ihanaa almond kakkua ja juotiin hyvää kahvia, sain jopa lahjan taikka kaksi. Josse oli ostanut mulle tuon ihanan rannekorun, vuosi sitten sain samaa sarjaa olevan kaulakorun, ja pakostikin mulla herää tähän väliin kysymys, että onko Josse noinkin ajattelevainen ja osaa ostaa tiettyä samaa settiä ja vielä muistaa viime vuotisen korun? Vaikka nämä vanhenemisjuhlat eivät olekaan lemppareita, niin kyllähän se silti sydäntä lämmittää kun ihmiset muistaa ja veispuukin seinä lyö erroria monien onnittelujen takia, mutta sovitaanko kuitenkin jo valmiiksi, että ensi vuonna onnittelette kakskyt vuotista minua!

6 kommenttia:

  1. siis täytitkö sä nyt 21 vai 20? :D vai jotain muuta? no mut onnea joka tapauksessa :):)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 22 :) ja oho, kahdeksan vuoden päästähän ne kolmekymppiset on :D Kiitos :)

      Poista
  2. Joo tuttua.. ei sitä aina muista paljon täyttää.... :--D Ei ainakaa paljoa.

    VastaaPoista
  3. Onnea vuosista ja kaunis on koru! mutta mitä ihmettä sun kynsilles o oikee tapahtunu? :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) hahaha ihana, ei niille oo tapahtunu mitään, ainahan ne on ollu tuollaiset kamalat :D:D:DD:

      Poista

ASIAA NÄÄS